» Nöjda bloggläsare! «

Jag bad er om blogg feedback häromdagen, det är så svårt att se om ens egen blogg är intressant eller inte. Det behövs ögon utifrån och vilka är bäst att fråga om inte er som läser den? Jag fick flera kommentarer och det är så himla skönt för alla ni som tog luft bland kommentarerna är jätte nöjda! Så jag fortsätter helt enkelt i samma spår. Det är ju himla skönt för som jag sa så bloggar jag om det jag gör i spelet vilket oftast handlar om klubben, er eller Jorvik vampyren. Jag är glad över att ni kommenterade och lät mig veta att ni är nöjda.
 
 
En guldstjärna till både er och mig! 
 

 
Jag har föresten fått några kommentarer om att jag inte presenterat vinnarna i min bloggtävling? Det gör mig ganska förvirrad för jag har skrivit tre ordentliga inlägg om varje person som vann. Så kikar ni bakåt i arkivet så hittar ni dem. MEN när jag var i Norrköping förra helgen så gjorde jag ju en liknande "tävling" men förklarade att det var på skojj och att man inte kunde vinna där. Ni får läsa inläggen mer nogrannt ibland tycker jag ;)
 
Klicka HÄR för att komma till kategorin bloggtävling.
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback