» Över 100 kommentarer «

Tusen tack för all respons på gårdagens avsnitt, ni är helt fantastiska! Bara under en dag har jag fått runt 130 kommentarer här och på min youtube, damn. Jag lovar ni ska få svar på alla frågor ni har, men än så länge vill jag inte spoila för dem som inte hunnit se avsnittet. I morgon släpps en behind the scenes och där får ni svar på de mesta och jag hoppas att de flesta hunnit se avsnittet då. Tro mig jag behöver verkligen skriva av mig kring allt det här och det kommer jag göra så småningom och jag vet att ni kommer lyssna och stötta <3
 
 
Jag fick en sån grym kommentar från Doris Monlee som skrev "Allt kan hända i Nemos värld" och det är verkligen ett motto jag ska ha inför framtidens "jobb" kring mina serier, INGENTING är omöjligt om man har fantasin och drivet. Man måste våga och man måste tänka utanför boxen, jag är så taggad.
 

 
 
Sen vill jag tacka Aloma Sunson som gjort den här fantastiska bilden på Kingen som jag tog mig frihet att använda i det sista avsnittet samt behind the scenes filmen som kommer i morgon. Du är riktigt duktig! <3
 



Det är ju sant! I alla säsonger har ju allt möjligt hänt. Och tack! :D //Med vänlig hälsning Doris

2015-06-17 // 12:05:18

Bästa avsnittet + bästa säsongen! :D :)

2015-06-18 // 13:42:15

Ojj råkade skicka kommentaren på fel inlägg D:

2015-06-18 // 13:49:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback