» Redigeringsbubbla «

Redigerat hela morgonen fram till 12, solade 2h och nu in och vila från solen och jag sätter mig automatiskt och redigerar. MEN FÖRFASA NEMO DU MÅSTE JU BLOGGA! Shiiiit sorry.
 

 
I måndags lekte vi ju med WE, vi skulle ha en brun, gul, grön klädsel så därav ser jag ut som jag gör. Vi hade en stafett typ och jag var i lag 3 som var bruna laget, vi fick svara på frågor och kuta runt till olika ställen. 
 
 
Hela gänget <3
 

 
 
 
Mitt fina lag! Jag tog lite kommando när vi delade grupper osånt. Ligger typ i min natur..
 

 
 
Här kutade vi mot mål :)
 

 
 
Framme vid mål and guess what? VI VANN.
 

 
 
 
 
Så härligt att mysa omkring med örnarna :)
 

 
 
 
 
Vi avslutade med lite grill, han dock bara ta en tugga för en hel drös med skådespelare väntade på mig för filmning! Tisdagens event missade jag ju och igår hade vi möte MEN ikväll ska jag vara med o leka igen :)
 

 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback