» Såjävlabitter «

Mailade support häromdan.. Jag har sagt att jag aldrig mer ska göra det för att jag inte får hjälp med någonting alls. MEN jag blir så jävla sur så jag måste ju haha.. 

 
Hej hopp.. Nu ska jag maila om någonting ni faktiskt brukar svara och ta på allvar, nämligen en bugg. När ni började förbereda för ändra utseende funktionen blev mina händer vita osådär precis som ni varnat om. MEN något som också hände var att hålen i jeansen försvann, dessa är mina favoriter och har väntat länge nog på att det ska fixas. Nu har vi 2000 tals vecka och jag vill som ni ser på bilden klä mig i truckerkeps, "adidas" sneakers, jeans med hål i och shutter shades. MEN NEJ det går ju inte.. För nån jävel har gjort en dålig lagning i mina byxor!? Sen väntar jag fortfarande på svar efter att saker försvinner ur min garderob och senast var det min stjärnsadel jag fått av Mario.. 
 
Ja vi får väl se om och vad dom svarar, men jag är så trött på supporten att det krävs att jag ska bli riktigt arg för att jag ska orka maila dom haha.. Hur känner ni, får ni hjälp med saker ni mailar in?
 

 


Jag brukar maila in åt min kompis, för hon har använt hennes mammas mail på henens sso konto och hon har ingene egen mail, och vi har aldrig fått någon hjälp.
Hon får aldrig någon veckopeng längre, fast hon är LT. Hon får aldrig några nya uppdrag, t.ex alla som har varit i ML, och hon är level 17 och har gjort alla andra uppdrag som finns. Och när hon köpte sin paint häst igår, så var den helt kapoff borta när hon skulle hämta den.
Detta är lixom inget kol direkt..

Svar: Men herreguuuud!! :O
Courtney Silverhill

2015-06-05 // 13:43:18

Dom svarar aldrig, fråga, bugg VAD SOM HELST. Dom svarar aldriiiiig!!

2015-06-05 // 14:47:18

Supporten mst svara bättre på mail >.<!!!

2015-06-05 // 14:55:08

asså svara xD

2015-06-05 // 14:55:19

Jag har skickat bugg rapporter för 4 dagar sen och dom har inta svarat. Dom har inte heller svarat på några andra av mina brev😠😠😠😠😠😠

2015-06-05 // 15:09:07

Har skickat ungefär 30 mejl under den tid jag spelar sso (runt 3 år) och ja....dom kanske har svarat på 5-7 mejl av dom.... Man blir så besviken på dom ;-/

2015-06-05 // 16:13:27

Men grina då. Det här var ju till och med mindre viktigt att fixa än de småbuggar jag rapporterat förra året som de fortfarande inte gjort något åt för att det inte är viktigt nog...

2015-06-05 // 16:20:44

Hehe nääää jag får inte heller riktigt någon hjälp. När jag tog ett foto åt Tan så stod det att jag var i ett avstängt område, jag klickade bort SSO för jag blev rädd, när jag loggade in igen var jag hos häxan Pi!!!??? Jag mailade det till supporten, men det var en tröja jag inte hade fått för en kod innan som jag hade mailat de om. Mailet de skickade var inte det bästa mailet jag sett, de sa att jag fick en ny kod för att få tröjan sedan sa de att de bad om ursäkt för "Det andra problemet"...

2015-06-05 // 16:29:48

Mailade in för typ ett år sen för att jag inte kunde logga in på typ en månadr! Dom har inte svarat men kan komma in (med lite knep och knop) iaf..

2015-06-05 // 16:31:16

DUMMA!!!!!!! De ända jag får är ett mail på mail på ENGELSKA! ENGELSKA!, VUXEN SPRÅK DESSUTOM!! Det är säkert något som skickas ut automatiskt till alla som skickar AAAHHH och alla dumma buggar. Bugg hit bugg dit, bugg på vingården och bugg i S.byn, och bugg i örat och sängen och bugg i katternas päls, och bugg på stuttsmattan och bugg i fårhagen. Sååå nu var jag färdig.😊😚 Pust-ut😓

2015-06-05 // 21:38:45

Snääääällaaaaa........... Nemo någon dag lägg ut ett inlägg och be folk på ett bestämt datum att skicka ett klago brev om att de aldrig svarar. Om många hör det börjar de nog tänka. BOMBA SUPPORTEN!!!!! Kriks yxa

2015-06-05 // 21:42:10

Ehh nej de suger på det. Jag har skickat in för 3 veckor sen om att jag inte kunde spela för det stod att starstable kraschade, både på launchern och på hemsidan. Och jag kan fortfarande inte spela. Jag som hade lagt ut runt 500 sc för att få alla hästar i stallet glada. Men nej så gick det med den planen

2015-06-06 // 08:09:59

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback