» Slajm «

Godmorgon <3 Nu är jag hemma igen efter en minst sagt hektisk helg på landet. Vi har hunnit med så otroligt mycket samtidigt som resandet fyllde ut två av dagarna iprincip. Men nu längtar jag tills vi åker dit på semester om några veckor, åh.. Hur mår ni föresten? Jag känner mig ofta så otroligt seg på måndagar.. Det är lixom tomt på motivation och energi, som ett segt slajm. MEN idag har jag planer på att filma! Nu jävlar vill jag ha resten av materialet så att jag kan redigera i morgon, det ska vara lite halvsunkigt väder då nämligen. Det är mitt mål.. Och träna, städa, tvätta. blääääh!! Ge mig en mamma som kan göra det åt mig istället :'D 
 
Eftersom jag mobilbloggar har jag inga SSO bilder att bjuda på men jag dog när jag hittade denna på FB igår
 
Ha en fin dag så hörs vi senare <3
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback