» The good old times «

Jag låg i sängen och läste YT kommentarer när den här filmen ploppade upp som förslag. Det är en film som Kim klippt ihop med lite minnen från alla uppdrag han filmat.. Herregud vad roligt vi haft det, så många timmar och så mycket skratt. Vi drev ju sönder med varandra i varje avsnitt och skojjade med fansen. Ja jag saknar detta väldigt mycket faktiskt. Man hade aldrig tråkigt när vi filmade uppdrag och alla samtal vi haft genom serien är helt naturliga, vi var ju nästan som radiopratare typ!? Haha.. Skriver det på mitt CV. Nejmen ville bara dela denna med er för jag tycker den är fin. Efter att ha gjort dessa uppdrag med gänget i över ett års tid är det klart att man saknar det, vi hade ju as roligt under alla timmar vi filmade. Jäklar, det är en jävla massa timmar.
 
 
 
 
Ni är bäst <3
 

 


Det var ju väldigt kul i det avsnittet där du började sjunga ELIZABETH, DET BÄSTA JAG VET! xD Kim satte ju in musik i bakgrunden också men har du ens sett det? Du har sagt att du inte kollar på alla avsnitt för att du är med i dem :)

Svar: Haha jaa det har jag sett! De va as kul haha :D <3
Courtney Silverhill

2015-06-06 // 14:06:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback