» Varför är din YT kanal tom? «

Jag förstår att det är trisst att min kanal är lite tom just nu men hallå jag har precis avslutat en serie på 3 hela säsonger!? Lugn i båten.. Jag jobbar som ett djur för att kunna lansera min nya serie och jag hoppas att väntan kommer vara värd det. Jag hinner inte göra annat just nu, och det var faktiskt bara 5 dagar sedan jag gick ut med att jag tagit livet av min serie Jorvik vampyren. Från början tänkte jag inte fortsätta alls med YT, utan kasta upp lite små klipp då och då. Lugna ner mig och börja fokusera på livet & jobb men har insett efter den här resan att jag älskar det här och vill kombinera det med livet så gott jag kan. Serien jag gör är ett sommarprojekt och beroende på hur den tas emot så kommer vi släppa mer eller inte. Varför jag säger VI är för att jag får så otroligt mycket hjälp av drakarna med serien. Ni får vänja er med att filmer kommer mer sällan för jag kommer inte kunna släppa avsnitt varje vecka i framtiden. MEN ska klippa ihop Jorvik vampyren säsong 3 the movie och släppa också inom kort! Är själv så himla spänd på att sträck kolla säsongen. Minns knappt nått just nu haha!
 
 

 


jag förstår dig! Jag kan vänta hur länge som hälst💓 du är bäst och jag längtar till serien:) jag kan säga i förväg att den kommer bli super💕 känn dig inte stressad jag kan vänta hur länge som helst:)

2015-06-23 // 16:29:53

Ta den tid du behöver❤️💕😊 jag slår vad om att den nya kommer bli nästan lika bra som JV❤️❤️❤️

2015-06-23 // 16:58:38
» Pia

Haha! Visste inte att du var inne på Doris när du hade Everpearl... xD :)

2015-06-23 // 17:00:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback