» Alicia online, level up! «

Nu kan vi äntligen levla på Alicia, jag har kämpat på en stund här och levlat upp en level. Har varit så dålig på att träna, måste skärpa mig om jag ska ha en chans sen. Men jag lär mig sakta men säkert fler trix osv. Ska filma Alicia nu i veckan tänkte jag så får ni se när jag tränar lite :)
 
 

 


OHHH DU SPELAR ALICIA ONLINE! Jag visste inte att man kunde levla än? Men tack för att du skrev det! Jag har redan försökt lite men det funkar inte :( Måste kämpa på lite nu, det är lika bra spel som SSO... XD

2015-03-23 // 18:07:57

Hur levlar man, hehe. Känner mig helt eftrbliven.

Svar: Kommer visa i en film! :)
Courtney Silverhill

2015-03-24 // 06:44:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback