» Delade åsikter, är det fel att se upp till någon på SSO? «

 
 
Observera att detta inte är något hatinlägg till dom som inte gillar det jag gör men jag vill endå diskutera det här. Ända sen folk började bli igenkända i spelet har jag sett att MÅNGA ofta kontrar med att "Men hon/han är bara en vanlig människa som skriver en blogg" Eller gör filmer till YT eller äger en känd klubb osv. Ni förstår min poäng. Det finns många på SSO som får mycket uppmärksamhet för det dom gör, ifall man lyckats med sin blogg, klubb eller YT. Jag har länge spelat spelet precis som vem som helst och sett all kärlek och hat till dessa personer som sticker ut. Ja jag är en vanlig människa, eller host jag menade vampyr. Nu tänkte jag börja diskutera vad som definieras som människa eftersom man kan vara människa även om man inte har två ben eller två armar men ja det har jag iallafall och enligt mig och dom i min närhet så är jag en MÄNNISKA. Så bravo, det har ni listat ut! Nejmen fan nu blev jag oseriös. Det jag menar är att det ofta känns som att folk tycker att det är fel att se upp till någon på ett spel, eftersom man bara är en vanlig människa. Men vad är det som skapar ett intresse hoss folk som får dem att prata om än? Jo man har gjort någonting annorlunda som sticker ut och som folk gillar och vill ha mer av. Man blir ett ämne på fleras läppar. Jag är stolt över det jag gör och jag älskar det, många tycker om det och ser upp till mig. På spelet har jag många som beundrar mig det har jag, jag är absolut inte störst på SSO om man ska börja jämföra det vet jag om och jag har inte hybris. Men när folk blir otroligt glada över att se mig inne och få prata med mig, för att dem ser upp till mig och gillar det jag gör. Är det någonting fel med det då? Är det inte på riktigt för att det är ett spel? Jag menar Jorvik vampyren görs inte av sig självt utan det är jag som gör den. Får man inte se upp till vanliga människor? Finns det någon slags skala på hur känd man måste vara för att det ska vara okej att se upp till någon? För det har jag missat isåfall.
 

 


Självklart är det inte fel att se upp till folk på SSO.

Jag älskar dig och dina serier på den här bloggen, man förstår ju att alla kanske inte gör det men många ser upp till det du gör. ❤️
Underbar blogg förresten

2015-03-12 // 18:48:40

Alla är vanliga människor, men INGEN, INGEN är den andra lik. Jag skriver såhär om folk börjar spamma global med Kim: Han är också än människa som ni. Han vill inte ha hela servern efter sig hela tiden. Låt honom vara lite.
Kan skriva längre då och då men för det mesta skriver jag det. Vissa blir ju: OMG NEMO!!! och så men, ni förtjänar lite privat tid. Du är speciell på ditt sätt och Kim på sitt sätt osv, och man kan förstå att folk gillar det ni gör. Jag är ett fän av dig och några fler men jag lämnar er ifred. Jag stalkar inte er så fort jag ser er. Man behöver inte spamma global med frågor om vart folk är, man kan leta själva, för om det inte kommer svar så vet ingen. Jag kommer fortsätta ge dig och alla andra utrymme för jag vill inte störa. Jag kommer följa folk när dom säger att det är ok. Tex om ni har fän träff. Hejdå och ha det bra <3

2015-03-12 // 19:16:51

Självklart är det inte fel att se upp till folk på sso <3
För jag ser upp på er !!!!
Du / ni är dom bästa....
Men ni är vanliga människor så man får ha respekt för folk för alla måste ha egen tid !!
<3 kram från Ella <3

2015-03-13 // 17:07:23

Vadå fel? Hur menar den människan eller de? Asså man måste väl få se upp till folk på sso även om det "bara" är ett spel. Det är väl helt klart. skulle det vara typ jag vet inte oäkta bara föe att det inte är irl? Iså fall så ja om man inte kan se upp till folk för att det är ett spel och inte på riktigt då kan man väl inte bli vän med folk eller så heller? Nej det går inte för detär ju bara ett spel. Okej kanske gick ifrån ämnet litedär men förstår du? Man kan se upp till folk överallt även om det är på ett spel! Ursäkta om jag blev "desperat" men jag tycker det är så otroligt konstigt att man inte skulle kunna se upp till någon på sso bara för att det är ett spel. puss o kram nemo, jag älskar dig och ser upp till dig!♡♥♡♥

Svar: Håller helt med!! :) Puss <3
Courtney Silverhill

2015-03-14 // 08:38:31
» Anna

Hej! Jag har suttit en stund och läst dina åsiktsinlägg eller vad man ska kalla det! Och jag tycker precis som du om det här! Alla får väl ha vem man vill som förebild? Jag skulle tex kunna ha min bästis som förebild! Även om det var min bästis på ett spel! ❤️

2015-07-27 // 10:13:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback