» Den nya hästen «

 
Ni har nog inte missat denna tjuvkik men jag tänkte iallafall lägga upp den. Eftersom mustangerna ska komma snart så är det säkert en mustang men jag tycker den ser ut att ha lite små öron? Sen tycker jag bilden är lite för redigerad eller vad man ska säga, känns typ som de första bilderna på nordsvenskarna som inte alls såg ut som de gör i spelet egentligen. Men jag vet inte kanske överanalyserar. Hoppas på mustanger iallafall och att det inte är en starthästkropp.. Vad tror ni? :)
 



Bara jag som tycker att det ser ut som om SSO tänker släppa flera chinchoguotnichin-ponnyer eller vad de nu heter xD Jag tycker de liknar en ponny så mycket!

2015-03-31 // 18:07:06

Kollar man på mulen ser den inte ut som starthästen, men så kan ju bilden vara väldigt vilseledande. Teamet brukar ju vara bra på att visa bilder från andra vinklar speciella vinklar på sneak peak bilder, jag antar att det bara är att vänta och se i morgon! :)

Svar: Japp precis :)
Courtney Silverhill

2015-03-31 // 19:48:03

Eftersom det är en NY hästras så tror jag faktiskt mustang, men det ser ut som kroppsformen på en fjording lite väll eller? Ash, jag vet inte!!😛

PS. Din blogg äger! DS.

Svar: Ja det är svårt att se! :) Tack så mkt, puss
Courtney Silverhill

2015-03-31 // 22:04:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback