» Det är kaos «

Jag kommer precis in på teamspeak och får höra vad som händer.. Alltså SSO jag saknar ord nu. Det har hänt så mycket skit på senaste som gjort att jag tröttnat på spelet. Orkar inte rabbla allting hah.. Men ja nu är tydligen 500 personer bannade på server 1.. Jag är säkert en av dom, finns ingen anledning att banna mig förutom all skit jag kastar här i min blogg heheh... Men ja vi får se ska prova snart. Anledningen är tydligen att folk åkt till Jorvik city. Jag vet flera som blivit avkastade av bussen utan anledning till ett låst ställe. Klart man kikar runt? Det är ju inte ens eget fel att deras spel är så OTROLIGT buggigt hela tiden. Men ja jag vet inte, jag är inte inblandad kring SSO på sociala medier som facebook eller instagram, ni vet nog varför. Men jag har kikat runt lite på deras instagram och ja kaos är bara förnamnet.. Om någon av mina läsare blivit bannade, har ni fått ett mail med förklaring och hur ser det ut när ni försöker logga in? Förstår hur frustrerande detta måste vara..
 
 
Vi får höras sen, ge mig gärna information kring detta om ni har! :)
 

 


nee...
jag kan inte heller logga in :(
alltså detta är så sjukt jobbigt, jag vet att dom gör sitt bästa men spelet har varit så sjukt buggigt och laggigt på sista tiden D:

jag skulle liksom vilja veta lite mer om varför det är såhär och lite bättre uppdatering vore bra.. <3

2015-03-05 // 18:45:22

Alltså jag har inte problem med att logga in men i själva spelet så laggar och buggar det jätte mycket

2015-03-05 // 19:18:31

har klarat mig bra... tror jag. Men det är helt sjukt att oskyldig folk blir bannade, om man har lagt ner så mycket pengar och tid på spelet så kan det inte vara kul att bli avstängd i 10 år! Men det skulle inte förvåna mig om jag har blivit avstängd efter alla mail jag har skickat till de.

2015-03-05 // 19:56:29

föresten nemo, jag hörde att alla som var inne i gallerian igår ska bli avstängda typ...

och det e helt sjukt för att detta spelet har inte varit grattis för mig D,:
det är typ en bugg eller ngt o.o

Svar: Det är bara ett rykte! :) <3
Courtney Silverhill

2015-03-05 // 20:39:29

Jadu Nemo, kollade in på deras FB. Det är minst sagt KAOS. De har massa kommentarer " vrf kommer jag inte in, varför är jag avstängd till 2016!?". De borde stänga ner spelet, och strunta i uppdateringen EN vecka. Någon vecka kan vi leva utan uppdatering. De ska fixa buggarna, inte lägga till en massa som gör det ÄNNU buggigare. De borde informera spelarna om VARFÖR de är avstängda utan anledning. Jag spelar på launchern för det mesta, och någon gång har det varit problem. Jag har inte heller blivit utsatt för de här buggarna, och det är jag glad för. Jag håller med dig Nemo...

//Diana

Svar: Precis! Ja det är helt galet och folk tror på allt som skrivs om att folk är oskyldiga och kastar mer hat. Krig är vad det är.. :/ <3
Courtney Silverhill

2015-03-05 // 21:23:54

Jag har inte loggat in sen igår, har inte möjlighet till det. Tror jag ska försöka undvika att åka till gallerian för säkerhets skull...

2015-03-05 // 21:26:14

Asså ja nåbting är det som händer. Tycker att det har börjat bli så nu, förut har det inte varit några problem men nu. Spelet blir väl för stort och det blir en massa problem. För mig har det varit som om nån annan var inne på mitt konto, det kommer upp allready logged in elsewhere hela tiden, vet inte om det har med det häratt göra, men det känns så. Har ju hört lite här o där att folk har blivit utkastade och typ avstängda, är sjukt rädd att det ska hända mig ellrr har hänt mig. Aja nu måste jag sova, papa fyller år imorron (jag har namnsdag) och ska upp tidigt vid 6 för att hinna innan skola o jobb! Pusso kram älska de lilla nemo♥♥♥♥

Svar: Mjoo precis.. Jag är på ett sätt glad över att supporten visar att dem lever och sätter ner foten. :) <3
Courtney Silverhill

2015-03-05 // 22:14:38
» Julie

Jag saknar det gamla sso... Det är ofta buggigt och laggigt nu =(

Svar: Håller helt med! <3
Courtney Silverhill

2015-03-06 // 07:05:42

hejsan nemo! ja, det här var väl det konstigaste jag hört. asså star stable sa ju "åh vad skönt många avstängda nu ska vi fira med tårta!" liksom de sa ju typ så, som om det tycker det är sååå kul! de ska ju liksom fira med tårta och kakor och så. och de sa ju också "säg hejdå alla vänner till de för det kommer ALDRIG tillbaka, herre. det är som det är någon hackare som låtsas att det är star stable men det är det ju inte, de beter sig väldigt konstigt nu...
hoppas jag klarar mig, och du med nemo <3
hälsningar Vanessa

2015-03-06 // 14:24:24

Är man av stäng om den där rutan kommeru upp:
Hi everyone!We are....

2015-03-07 // 17:39:50

skrev fel xD

2015-03-07 // 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback