» Du har inget liv «

 
Alltså min fråga är.. Vem fan är så dålig på att läsa att man behöver 6h på sig? 17.27 kom dem ut med informationen att uppdateringen är försenad och skjuts upp till i morgon. Återigen så sjukt luddiga förklaringar till detta. Är det så att dem fan driver med oss? Och skickar ut information såhär sent för att jävlas. Det känns allvarligt talat så. Och gud jag började läsa kommentarer vilket jag inte borde gjort för de gör mig fan galet irriterad. Det finns dom som är arga och uttrycker det, sen finns det dom som har glorior på huvudet och försvarar SSO, dem gör allt för oss! Och sen finns det dom coola kidsen som kontrar med att "haha har ni inget liv? spelar roll när dom uppdaterar egentligen. Jag bryr mig inte, jag lovar jag har ett liv." Jag kan förstå att man blir förbannad på SSO, de skriver inte ett skit om VAD och HUR saker görs, vi får knappt information alls och därför tror man att dem sitter på röven. Det är tydligt att dem inte klarar av spelet just nu då det inte går att spela ordentligt och alla uppdateringar blir fail. Folk tröttnar så är det. De personer som sitter och försvarar SSO har antagligen inte spelat särskilt länge, vi som varit med nu ett bra tag vet hur utvecklingen för SSO gått och det kraschar snart känns det som. De visar gång på gång hur lite dem bryr sig då dem inte ens prioriterar att ge oss information om någonting. Och det här med att de värsta man kan säga är att någon inte har ett liv tycker jag är intressant. För visst är det så? Om man spelar mycket dator är man en nolifer och det smärtar att höra det för folk tänder till. Vem fan bryr sig om vad de coola kidsen tror? Jag spelar varje kväll förutom på helger och redigerar oftast på dagarna under vardagar för just nu har jag valt att vara lite ledig efter en tuff högskolestudie. Jag träffar vänner både på vardagar men mest på helger då jag knappt är hemma alls. Jag spelar mycket just nu det gör jag, men har man inget liv för det? För er ser det ut som att jag inte gör nått annat än SSO typ. Men det spelar egentligen ingen roll vad folk tror för det handlar om vad jag själv prioriterar. Jag älskar att spela, jag älskar jorvik vampyren och jag älskar klubben men utnyttjar endå livet utanför till fullo. Och bara för att man tröttnat på de som jobbar med SSO och uttrycker det betyder det inte att man inte har ett liv, vi vet också att det är skit samma om en uppdatering kommer en dag sent om man får mer information om vad fan de ens håller på med och det är en tillfällighet. Men SSO visar vecka efter vecka att det inte fungerar som det tänkt sig men att ge oss bättre information finns inte på världskartan. Som jag nämnt tidigare, det är ett under att vi gamla spelare är kvar. Jag är inte kvar för spelets skull, jag tycker de flesta uppdateringarna är rätt kassa. Klubben är det som håller mig kvar i spelet. Men min fråga till de som försvarar SSO är, vet ni hur dem jobbar med en uppdatering, vad som görs och hur det görs? Hur lång tid arbetet borde ta? Jag hade säkert kunnat visa lika mycket förståelse som ni ifall jag vetat men tyvärr är SSO lika hemliga som staten när skattepengar försvinner. Va vadå 176 olika sätt att få fatal? Förstör det er spel upplevelse? Vi är inte skyldiga till någonting, ni betalar bara vår lön. 
 
Jag ska sluta snoka på SSOs facebook, blir bara arg. 


Håller med dig !
Blir så trött på sso!
Men för mig så är det ni som håller kvar mig i spelet ! <3
Tack att ni finns <3
kram // Ella

2015-03-26 // 15:10:44

Asså har varit sjuk sen i måndags och VR berädd att inte spela på ONSDAGEN! Trodde att det typ var en sådan uppdatering när man kan vara inne! Sååå taskigt!❤️😶😤

2015-03-26 // 16:10:45

Men asså på server två som jag spelar på är åkt oftast bra bara att uppdatering betyder SJUKT mycket fatal

2015-03-26 // 16:23:59

Nemo, jag har en åsikt också förstås. Men innan jag säger detta vill jag bara berätta. Att jag inte menar något illa ment. Jag älskar din blogg yt kanal jag tycker mycket om jorvik vampyren och allt annat bra jobb du gör. Jag vill inte ha bråk och konflikter här. Jag säger bara som jag tycker. Och jag försöker inte försvara sso. Jo, jag tycker faktiskt att du tog i. Visst sso kanske tar lite tid på sig och är väldigt dåliga på att infomera JA. Men att säga så är bara för mkt för mig tyvvär. Jag tycker sso gör ett bra jobb. Och nej jag är inte HELT ny. Jag har snart spelat ett och ett halvt år och har läst mkt om sso enligt mig så jag vet ganska mkt. Som jag sa jag försvarar inte sso. Bara det. Att de kanske tar lång tid för dom att arbeta? Och? Dom kanske har massa saker att förbereda. Förmodligen arbetar dom hårt under press. Eftersom deras facebook spammas med "Men hallå när kmr uppdateringen?" "Tare hundra år för er att uppdatera -.-". Jag tycker faktiskt sso borde få stora komplimanger. Efter allt dom gjort för vår skull. Det du säger tycker JAG är helt fel. Tro inte att jag inte gillar dig du är underbar och allt bara det att såhär tkr JAG. Love u Nemo du e bäst <3

Svar: Som jag sa i föregående kommentar, jag är och har varit trött på spelet länge och därför så blir jag inte längre glad över uppdateringarna utan de är mer klicka sig igenom och därför säger jag att dem är kassa. Kram
Courtney Silverhill

2015-03-26 // 18:20:05

Heej, jag kommer inte säga att jag stöttar SSO. Vilket jag kanske eller kanske inte gör. Det beror på när. De har gjort så mycket för oss nu. Dinodalen kom nu i höstas, Jorvik Citys galleria kom härom veckan. De jobbar på många andra områden och uppdrag. Jag vet det finns fel. T ex uppdragen tar slut när man är beundrad med "Adieens Beskyddare åskvingens cirkel", jag får iaf fatal när jag tar kort mer än en gång. Jag är ändå jätte nöjd. Jag står och är överlycklig just nu. Och att läsa detta gör mig tårögd. Visst i mycket har du rätt. Men du tar i. Hade du sagt det till mig som jobbat så hårt för något. Skulle jag bli ledsen.

Missförstå mig inte nu. Jag älskar dig och allt du gör. Men du börjar ta i. Fast du har rätt att säga det du vill på din egen blogg.

Love U, kram Ari

Svar: När jag säger att uppdateringarna är kassa menar jag att jag inte ofta tycker dem är så roliga, jag har tröttnat på själva spelet för länge sedan och det har jag sagt många gånger på min blogg. Jag är trött på att deras support gör bort sig gång på gång, att jag inte får svar eller hjälp när jag blir stalkad irl, att jag ber dem ta bort en bugg tid jag fått och hjälpt dem med buggen för att ta bort den och de nollställer inte så att folk tjänar pengar o tar folks tider just nu. Trött på spelet och då blir uppdateringarna inte heller roliga längre :) kram
Courtney Silverhill

2015-03-26 // 19:54:44

Håller HELT med dig Nemo!
// Ditt största fan Vilda, Löv u <3

Svar: :) <3
Courtney Silverhill

2015-03-28 // 06:39:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback