» Fina fina Ronja <3 «

En stund efter tävlingen så skrev Ronja till mig precis när jag skulle logga ut. Hon sa att hon hade en överaskning i gallerian så jag tog bussen dit och träffade henne. Minns ni Ronja? Kim gjorde ju ett avsnitt när vi träffade Ronja och grillade, gjorde uppdrag osv. Ni kan kika på det i slutet av inlägget här. Men iallafall så hade ronja gjort världens gulligaste låt/dikt/berättelse till mig och jag blev så gimla glad!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
Ett super bra avslut på denna kväll! Nu ska jag fixa o trixa lite på schemat osv. Sen blir det sängen med vampure diaries så vi hörs i morgon igen, puss o kram alla mina fina läsare <3
 

 
 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback