» Fredagen den 13 «

Otursdagen och även min stora kärleks födelsedag, jag ska tillbringa dagen med att flytta om datorer. Blir av med min älskade sängplats :'( Och ikväll blir det god middag, mys och presenter! Men det finns också en till betydelsefull person som fyller år idag nämligen Victoire Winterfall som är en god vän till mig. Nästa helg skulle jag åkt ner till norrköping och firat henne men jag är totalt uppbokad och kan inte slita mig. Men jag hoppas du får världens finaste dag och presenter. Och för guds skull så hoppas jag inte att du blir drabbad av otur!
 
Klicka på bilden för att gå in och gratta Victoire Winterfall på hennes blogg!
 
 



Grattis på födelsedag :) :) :)

2015-03-13 // 14:05:44

Ja må du leva, ja må du leva, ja må du leva uti hundrade år! Ja visst ska du leva, ja visst ska du leva, ja visst ska du leva uti hundrade år!!❤️

Grattis Nemo! :)
//Ebba G

Svar: Det var inte jag som fyllde år utan en kompis hihi men tack endå :D <3
Courtney Silverhill

2015-03-13 // 20:23:30

En av mina bästisar fyllde också år igår, fredag 13! hihi många fyller år då verkar det som. Men jag hade faktiskt ingen koll på att hon fyllde år förrän mamma sa det till mig. Så slängde iväg ett grattis-sms till henne. Kände mig inte som så bra kompis när jag inte vet när hon fyller år, visste att det var i mars men visste inte när. :/. Tur aty du har bättre koll på dina vänner. Tror att de övre kommentarerna missuppfattadeoch trodde det var du som fyllde år? puss o kram ♡♥♡♡♥♡

2015-03-14 // 08:25:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback