» Game of thrones i stockholm «

Amanda kastade sig ner till stockholm och hem till mig för att gå på game of thrones utställningen. Det var så grymt och värt att köa den timmen vi stod (folk hade köat i 6h så vi kom jävligt lindrigt undan). Men jag tyckte och tycker fortfarande synd om mig själv för jävlar i havet vad kallt det var. Men alltså så sjukt starstrucked man kan bli av lite kläder, dom har haft på sig dom och det var både smuts och lera kvar från inspelningar asg. Jag fotade såklart en del så tänkte dela med mig till er. Jag kommer nog inte spela förens Amanda åkt hem igen så vi får höras då :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Jag var på Harry Potter: The exhibition i somras och det var ASG! Fast vi fick vänta i 4 timmar i kö :\. Alla kläder var där, inklusive quidditch dräkterna. Kvastarna, klonkarna, kvicken mm var också där. Man fick även ha på sig "den talande hatten". Den riktiga var såklart data gjord men den som dom hade övat med fick man testa. Hoppas du fattar vad jag pratar om ;)

Svar: Jag var också på harry potter! :D Där klev jag dock direkt in helt utan kö. :) Kram <3
Courtney Silverhill

2015-03-08 // 10:02:45

hej
jag undrar hur man lvl up på alicia online?
ska man bara köra race?
hur får man en sån storlek på hästen som du har?
spelar du på server 2 på sso? isåfall kan vi träffas?
mvh bella

2015-03-08 // 12:04:14

Nemo, du har den gulligaste sötaste och finaste rösten jag hört!♥ Jag älskar att bara lyssna (Självklart att se oxå)på dina videor!♥ Kram♥

Svar: Aww tack :) <3
Courtney Silverhill

2015-03-08 // 21:14:01

hur lvlar man up på alicia online?

2015-03-09 // 21:34:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback