» Godisarna «

Här har ni mig i en färg man inte ofta ser mig i, rosa.. Jag och victoire höll på med lite outfits och det slutade med att vi båda två såg ut som godis. Jag tycker den är fin, men jag är mer mörk av mig på SSO haha.
 
 
 
 
 
Hiss eller diss!? Ser ni vilken härlig outfit Victoire har också? :)
 
Undrar ni vart vi köpt våra saker? Starstable.bplaced.net/db/se hjälper dig hitta allting!
 



hiss !
super fina ni är <3

Svar: Aww tack :D
Courtney Silverhill

2015-03-27 // 20:46:02

Söta outfits! HAHAH söta... Som godis.... Fattar ni?! :D Okej, ja jag har väldigt dålig humor.... Men jag vill äta upp Victoire's träns! :)

Svar: Haha jaa tack så mkt :D
Courtney Silverhill

2015-03-28 // 06:57:14

OMG! HISS! Ni är ju så söta och fina! Skulle lätt kunna äta upp er :D

Svar: hahah tack :D
Courtney Silverhill

2015-03-28 // 07:51:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback