» Hejja SSO «

Igår stängde servern 10 minuter innan vårt planerade möte skulle hållas. FYFAAAAN.. Nejmen det var väl bra att den stängde överhuvudtaget, man får ju va glad för det lilla.. Eller? Nej jag är trött på folk som säger att "Dem gör allt dem kan för oss, vi ska vara glada att dem uppdaterar överhuvudtaget" MEN VET NI VAD, hade dem inte uppdaterat så ofta som dom gör så hade ingen spelat heller, folk tröttnar redan jätte fort på spelet.. Såatteh dom måste uppdatera för att hålla kvar oss, sina spelare. Okej slut skit snackat :) Jag har börjat skriva väldigt mycket skit om spelet här har jag märkt haha.. Men det är min blogg och jag måste ju få skriva vad jag tycker o känner ibland. Men iallafall så fick vi hålla vårt möte på gruppen istället, vilket händer väldigt ofta nuförtiden men ALDRIG förut. Det fanns inte en tanke på att man kanske behövde ställa in eller flytta mötet för uppdateringarna funkade prima då. Hmm.. Konstigt.
 
Servern öppnade inatt igen, men då kunde inte alla komma in i spelet endå. Det verkar vara vissa datorer som inte spelet fungerar på.. Får se om jag har någon tur? Så ja servern lär läggas ner så fort dem upptäcker detta.
 
 
 
 
Bilden är lånad av Sture som är en av många i klubben som inte kan spela efter uppdateringen.
 

 


Så, som på den sista bilden, blir det på båda mina datorer jag vanligtvis kan spela på.. Nu kan jag inte byta alls!

2015-03-19 // 07:43:29

Jag kan inte spela. Det kommer upp så det gör på sista bilden

2015-03-19 // 13:39:35

Hej, min BFF irl(Molly Pinkgarden på server 3) har ALLTID kunnat spela på hennes dator men en dag så kunde hon inte det längreD:. Som tur är så kan hon spela på sin pappas dator!

2015-03-20 // 14:34:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback