» Jag längtar så himla mycket tills jag ska bli tant «

 
I april har jag och Amanda Wolfdaughter aka Rockmormor en tantavecka med Sneakydragons. Jag kommer ha det här håret hela veckan och jag är så taggad! Ska ha världens finaste tant outfit på detta också , hihi..
 



Lägg ut en bild i din tant outfit!
Snälla...

2015-03-22 // 19:19:47

Det är bra då börjar du bli snygg! Måste erkänna att TANTHÅR är det snyggaste håret men rött är finaste färgen..hmm

2015-03-22 // 21:40:28

Välkommen in i gänget tant courtney MVH//Tant Matilda

2015-03-23 // 12:28:40

haha oj nemo, jag lommer inte känna igen dig alla... Men byter du tillbaka till ditt gamla vanliga hår sen? Förder är liksom internationella nemo håretoch om du byter bort det så måste det få ett nytt namn internationella nemos gamla hår. Asså jag har ju aldrig gillat tanthåren liksom tyckt att se är fula, jag gillar mest de lockiga långa utsläppta håren. Men asså tror nästan atttt du skulle kunna passa i ett sånt håt!Puss o kram höll på att säga natti natti innan kag kom på att det vat morgon hehehe

Svar: haha jadå ja byter tillbaka sen :D <3
Courtney Silverhill

2015-03-27 // 06:40:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback