» Jorvik vampyren är ingenting utan dom «

Vad hade jag gjort utan mina fantastiska skådespelare? Jorvik vampyren är ingenting utan dom eller er. Jag menar hur kul hade Jorvik vampyren varit om jag spelade alla karaktärer och ingen tittade!? Fniss..
 
Idag är jag inte hemma någonting och kan därför inte spela,
men har tidsinställt åt er så bloggen slipper vara tom :) Duktig Nemo!
 

 


Snälla snälla SNÄLLA! Får jag vara med?! Har längtat i typ tusen år! (INTE tusen år men du förstår väl vad jag menar?) Men åhhhhh jag vill så himla gärna! Annars kan väl du vara med i min film Hästen från Jorvik? Det behövs en frieser... Om du vill så vilken tid? Plats? Går det imorgon(söndagen) eller onsdagen? Åh hoppas hoppas!

Med vänlig hälsning Adriana (Addis)

2015-03-21 // 11:48:44

Är det där Doris ögon? O.o Du har ju alltid glasögon så vilken färg har Nemos ögon? XD

Svar: Nemo har blå :) Doris har rosa.
Courtney Silverhill

2015-03-22 // 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback