» Möte by nemo «

Jaha eftersom uppdateringen körs idag istället så ska jag bland annat jobba med Jorvik vampyren, woop.. Men igår höll jag ju i möte och välkommnade en medlem med heta stolen. Alltid lika roligt.
 
 
Jag älskar att sitta på Stures stol och leka cool.
 

 
 
Den viktigaste frågan till en ny medlem! Vi kan ju inte ha potatis rasister i klubben.
 

 
 
"I will do what queens do, i will rule..." - Daenerys Targaryen Nemo
 


 
Får även plats med massa andra knasiga frågor.
 

 
 
Tittar uttråkat på den nya medlemmen för att se om hen blir rädd, dock vart inte Bambi rädd för mig..
 

 
 
 Ett av de minsta mötena vi har haft på länge så det blev en liten kram.
 

 


Hej Nemo!jag såg i kommentarerna på youtube att det stog att du gått ur sneaky dragons.stämmer det?

Svar: Nej det stämmer inte :) Filmar ibland med ett annat konto där jag inte är med i klubben. kram <3
Courtney Silverhill

2015-03-30 // 15:40:16

Okej.vad heter du på det kontot?

2015-03-30 // 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback