» När katten är borta dansar råttan på bordet «

 
Idag var Mother of dragons borta, Janne vart borta och Annie var borta.. Det blev bara lilla Nemo kvar som fick hålla mötet helt själv. Men det kom så några så det kändes okej och mysigt endå! Mitt internet fungerar äntligen, jag har hunnit levla en snabbis på Alicia och sen in direkt på SSO för att hålla möte. Har jobbat lite med JV men ska köra mer i morgon när jag har internet och allting som jag behöver för att jobba. Men ja det var väl min dags uppdatering, så segt att inte ha internet verkligen. Och påtal om seg, SSO.. Haha come on.. Nej jag har inget mer att säga om det så jag håller tyst istället, men jag tror ni som läst min blogg ett tag vet vad jag tänker om detta ;)
 



Åå vad kul att du har jobbat lite med JV längtar värkligen äffter nästa avsnitt😍👏

Svar: Hihi jag med! :D
Courtney Silverhill

2015-03-25 // 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback