» Onsdag! «

Idag är det onsdag och det betyder!? UPPDATERING.. Vilket betyder... KAOS...och... Ännu ett nytt sätt att få fatal.. Och ja kanske lite roliga uppdrag och hästar? Haha nejmen har ni märkt att vi får nya fatal hela tiden, typ varje vecka? Den ena är inte den andra lik och SSO överaskar oss varje gång! Nejmen okej.. Vad hoppas ni på idag?
 
 
Jag hoppas mustangerna kommer! Ha hört rykten om att det är nästa ras? Och snälla snälla snälla ge dem en ny kroppsform. Typ muskulösa, vilda, med lång och ovårdad man.. Tror dock SSO skulle hypa över dem en vecka minst i förväg men man kan alltid hoppas.
 
 
TYP!?
 



Ja det har strulat en hel del mmed fatal, skulle vara grymt kul det du sa med mustangen👌

2015-03-25 // 07:32:11

Hej! Jag nominerat dig till Guldtuben i "årets serie" för jorvik vampyren går rakt in i hjärtat på en!

2015-03-25 // 07:39:29

Förlåt jag var anonym

2015-03-25 // 07:40:00
» Liza

Ja, det skulle verkligen vara kul om mustangen kom... Men jag hoppas faktiskt att påskuppdragen kommer redan idag eftersom jag inte har varit med om påsken på SSO förut. Fast än jag är lv 15.
Iaf skulle vara kul om någon ny hästras kom. Eller något djur som en hund eller katt som springer bredvid när man rider som an köpa, typ som på AAlicia online!

Svar: Eller hur, Alicia är bäst!! :D
Courtney Silverhill

2015-03-25 // 11:18:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback