» Stafett! «

Igår drog stafettveckan igång mot WalkingEagles. Vi hade jätte roligt och allting gick så himla bra. Jag stod vid slottet (såklart) och övervakade den kontrollen. Filmade den tillomed ifall någonting skulle se knasigt ut så jag kunde titta om. Men allting gick SUPER bra verkligen, de bytte av så himla fint. Vi körde en omstart pågrund av ett fatal men det gjorde ingenting för banan var så kort. Sneakydragons tog hem första stafetten som var svårighetsgrad enkel. Duktiga drakisar! Sen picknickade vi och hade massa mys. Så himla roligt!
 
 
Sasha stod vid min kontroll och jag peppade henne lite, peppade även motståndaren när den var på plats men lite extra pepp till Sasha såklart! <3
 

 
 
Var kontrolltant tillsammans med Aria och vi skötte oss mycket bra tycker jag. Älskade att stå vid slottet för som ni ser har jag världens enklaste linje att hålla koll på vid bytena då det är olika färg på stenen.
 

 
 
En salig blandning av örnar och drakar.
 

 
 
Alla älskar Kingen <3
 

 
 
Phoebe från Walkingeagles trampade på Lenas tyglar!! Tror bestämt det var för att försöka sabba för oss inför dagens stafett ;) Haha nejmen Lena är vår lilla bugg <3
 

 
 
En kram, och jag är SÅ glad att bara en av 3 dagar är avklarade. Skulle kunna leka med dessa varje dag!
 

 
Nu blir jag strax hämtad av min kompis, sen blir jag borta hela dagen.. Ni vill nog inte ens veta vad jag ska göra haha. Men det blir skönt att få vara ute hela dagen. Sååå vi hörs ikväll för ännu mer stafett!
 

 
 



Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback