» Dagens tävling «

Månadens första tävling är nu över, vi körde en egendesignad hoppbana av JorvikFoals och drakarna tog hem vinsten ikväll. Så stolt över mina drakar och JorvikFoals var fantastiskt trevliga och duktiga. En riktigt rolig klubb att tävla emot :) Nu är jag SÅ hungrig så jag ska äta mat och sitta i matkoma framför lite serier tror jag.
 
 
 
I morgon har jag möte med tävlingslaget och klubben, alltså inget event utan bara möten. Men på torsdag är det dags för event och det ska bli mega skojj! :) Men vi hörs i morrn helt enkelt. Puss på er!!
 



Det var jättekul att tävla mot er också! :) Jättebra blogg btw.

2015-03-06 // 22:08:52

Det var jätte kul att tävla mot er! Hoppas vi tävlar igen någon gång! :D

2015-03-06 // 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback