» TMI TAG? «

Jag fick lära mig någonting nytt igår, nämligen att det finns något som kallas TMI TAG, jävlar vad gammal jag kände mig när alla runtom visste precis vad den här personen menade med detta och jag stod som ett frågetecken. TMI? Vad vill du att jag ska göra!? hahah.. Det är tydligen som en video där man berättar saker som är "Too much information" alltså för mycket info? Antar att det ska vara lite smaskigt? Hmm.. Men alltså jag tänker ju att detta är som frågestunder lixom, där jag svarar på sånt ni vill veta. Och ja jag vet ju såklart vad många skulle vilja veta om mig irl och sånt vill jag ju inte svara på haha.. Men alltså ja, vad vill ni veta då? Min ögonfärg? Min skostorlek? Min vikt? Min hårfärg? Min klädstil? Mitt bästa hästminne? Sämsta hästminne? Eller är det mer om SSO, typ om klubben? Ja alltså jag vet inte haha. Kan ni inte kommentera och ge mig inspiration så får jag se om det blir något av denna TMI film ;)
 
 



Det skulle vara jättekul om du gjorde en. Har inga ideer dock. Ps. Det heter TMI tag inte TGI

2015-03-12 // 08:19:38

Det skulle vara jättekul om du gjorde en. Har inga ideer dock. Ps. Det heter TMI tag inte TGI

Svar: tack!! :D
Courtney Silverhill

2015-03-12 // 08:19:40

Hon stavade väl fel Anonym...

men här kommer lite frågorrrrrrr..

Favorit hästras irl & sso (i sso, förutom friser)
Hamburgare eller pizza?
Om du inte var med i sd, vilken klubb skulle de då vara?

2015-03-12 // 12:38:08

några irl frågor ...:D
Du behöver inte svara på dom om du inte vill <3
1.Vad jobbar du med ? :)
2.rider du ? eller har du ridit ? Har du haft häst ?
3.Bästa och sämsta hästminnet ?
4. Pinsammaste du har gjort i livet ?
5.hårfärg ? ögonfärg?
6.Vart skulle du vilja åka på semester ?
7.Bästa semestern ? :)
8.Vem sms-ade du senast med ?
9. Favorit låt ?

Några sso frågor ... :D
1.Bästa och sämsta sso minnet ?
2. Vilka klubbar har du varit med i ?
3. Bästa tävlingarna ?
4. Pinsamste du har gjort ?
5. vad är Bäst med klubben ?
6. Hur många hästar har du ? :)
7. Har du ångrat något du har köpt ?
8. Hur mycket pengar har du lagt ner på Star Coins ?
9. Roligaste minnena ? <3

Kram Ella <3

Svar: Tusen tack jag ska ta inspiration från dina frågor :) kram <3
Courtney Silverhill

2015-03-12 // 15:23:09

Asså jag vill veta allt om dig bästa Nemofisken! Kom igen, ge mig dina smaskiga detaljerade berättelser som bara du kan ge på ts ;)

2015-03-13 // 03:08:43

Frågor:
1. Har du häst irl?? isåfall, vilken ras?
2. Varför gillar du Kingen mest?
3. Om du fick skapa en egen klubb, vad skulle den heta??
4. Vad heter din favorit låt?
5. Har du någon häst som du ångrat att du köpt?

Kram Emily <3<3

2015-03-13 // 17:00:42

Jaaaa du måste göra en!!! Har dock inga bra dörslag på frågor, men vi vill veta typ allt. Du skulle kunna prata på i flera timmar och alla (iaf jag) skulle fortfarande vara lika intresserade. hehehe. Du kan ta vad som helst men återkommer om jag har några förslag. Puss puss ♥♡♡♥

2015-03-14 // 08:45:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback