» Vårkänslor «

Hallå där! Ursäktar sämsta uppdateringen ever men det har varit så sjukt härligt väder och Amanda har varit här så jag har inte velat sitta vid datorn alls. Igår satt vi i solen i nästan 20 grader och spelade TP med lite donken. Alltså vad vi njöööt! Kvällen spenderades med popcorn och film, det behövdes. Idag har jag träffat en vän och vi har varit ute och promenerat i solen, dock mycket kallare än igår men det är sol iallafall och den har man ju saknat. Nu under dagen har jag lite små saker jag måste ordna med och sedan ska jag sätta mig ner och skriva ner alla mina tankar med Jorvik vampyren. Jag gör ju avsnitten helt spontant just nu även om jag har en plan över vad som kommer hända. Därför tror jag att det är svårare att ta tag i avsnitten nu eftersom jag inte vet exakt vilka jag behöver filma osv. SÅ det måste jag verkligen göra. Ikväll ska laget tävla så jag kommer befinna mig i den kalla Dinodalen en stund ikväll. Men annars har det inte hänt så mycket och jag är rätt ouppdaterad kring SSO men jag vet att Alicia släppt lite nya uppdateringar som jag måste prova och filma!
 
 
Grupptävlade lite på Dinobanan i fredags tror jag det var. Gick fin fint för mig och min lilla Sunny.
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback