» Andra vinnaren i min bloggtävling! «

Här kommer den andra vinnaren i min senaste bloggtävling. Anledningen till att det blev två vinnare är för att den första tävlingen jag hade inte gick så bra då blogg.se hade trubbel med kommentarer så folk kunde helt enkelt inte delta. Återigen tusen tack till er som deltagit, jag har läst de flesta bloggarna och ni är fantastiskt duktiga!
 

 
Det första som slog mig var att den här personen verkligen förstått hur man fångar någons intresse. Beskrivningen var ju helt fantastiskt verkligen så jag kopierar in den här. "Min och Dossans blogg är en rollblogg där inläggen handlar om träning, tävling, flummiga klubbkvällar och massor av bilder. Jorviks mysterier och historia tas upp ibland och vem vet vad som händer när en Anka och baronessans ena dotter sitter vid styret."
 
Ni förstår nog att jag fastnade vid Jorviks mysterier och historia samt vad som händer när en anka och baronessans ena dotter sitter vid styret. Alltså jajaja jag måste in på den bloggen! Så kände jag.
 
Bloggen Teamandalusian.blogg.se drivs av Anders Oldlund Och Doris Dawnforest, Ankan befinner sig just nu på marschmallow cloud där hen fastnat en tid framöver. Att skapa ett nytt liv på en ny server är inte det lättaste men läs bloggen och häng med på resan! Bloggen innehåller precis som lovat inlägg om träning, tävling och klubbliv med mycket bilder. Många inlägg är rollade och man får verkligen känslan av att Ankan & Dossan lever på Jorvik på riktigt! Det tyder på stor fantasi vilket är underhållande att läsa.
 
 
 
När jag scrollade ner hittade jag även en berättelse, så himla roligt! Ni får ett utdrag. 
 
Du, min andra halva, min soulmate, närmsta vän och störta fiende. Du är den som jag står ordlös inför.
Jag minns när vi var små, du jag och dina kompisar, din bror var också med ibland. Jag fick hänga med på din rygg när ni lekte, du fanns alltid där. Din mor var den mest, ja, jag vet inte vad. Men jag vet att hon älskade mig och dig lika mycket. Hon var som en mamma för mig, och det betyder allt. Mitt första år var mitt bästa tack vare dig och henne, allt innan det där. Vi var två små oskyldiga åringar som älskade, levde och lekte. Jag fanns där för dig och du fanns där för mig. Att allt som hände mellan då och nu skulle väga så mycket hade vi ingen aning om, nej! Vi tänkte inte på hur det skulle bli, vi tänkte på hur det var. Det var du, jag och havet. Det som hände är sedan länge glömt hos många, men inte hos oss. Hos oss som var där gör tid ingen skillnad, vi kan fortfarande se bilderna framför oss, lika tydligt som om det skedde för 5 minuter sedan. Paniken, känslan när liv går till spillo. Jag kan se det klart som kristall framför mig, det vet jag att du också gör. Jag vet att du innerst inne är det du var och att jag är det jag var. En sak är dock så säker; att du och jag kommer hålla ihop föralltid.
 
 Alltså hur spännande!? Klicka HÄR och gå in och läs för fasa. 
 


Vad tycker Nemo? 
En fantastiskt aktiv blogg med GRYM uppdatering, underhållande inlägg och mycket bilder, många är nyfikna på andras klubbliv och det gör det hela också mer spännande. Att Ankan & Dossan skriver spännande historier om Jorvik gör inte saken sämre, en underbar SSO blogg helt enkelt som jag kommer fortsätta kika in på. 
 
Teamandalusian.blogg.se
 

 
 
 
 
 


Jag kollade in den och den var helt grym :D <3

2015-05-20 // 17:46:49
» Ankan

Asså herregud vad kul det är att höra och se det här. Det betyder jättemycket att få en sån här recention (stav). ♥️♥️ Kärlek till dig Nemo

Svar: Åh vad roligt! KRAM <3 :)
Courtney Silverhill

2015-05-20 // 20:58:59

Det var så himla roligt! Ankans och Braves (hästen heter Brave) historia "en gång i jorvikisk historia" finns faktiskt som en längre variant. Jag tror att dett t.o.m finns en kateri för berättelse :)

2015-05-22 // 08:09:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback