» Bloggotmaning dag 12 - En häst jag vill ha «

Jag köper inte hästar lika ofta längre som förut det är ett som är säkert, när jag väl vill ha en häst så köper jag den. Men det finns en häst som jag har en väldigt konstig relation och historia till och det är den bruna andalusiern. Jag blev kär i den direkt när den kom, jag älskade allting med hästen. Trots det så var det någonting som jag aldrig kom till skott med och sedan den dagen har jag bara suktat efter den utan att köpa. Jag vet verkligen inte varför, jag avundas alla som har den, jag tipsar folk om att köpa den och jag kan stå och bara titta på den ibland. Men varför köper jag den inte? Jag vill ju ha den.. Den är perfekt enligt mig.
 
 
En VÄLDIGT gammal bild, då förstår ni kanske hur länge jag velat ha denna? 
 
Någon gång kommer hon stå i mitt stall, frågan är bara när tiden känns rätt.
 

 


Har en sån, han heter Darkbeauty. <3
ps. luv u Nemo! <3 <3

2015-05-12 // 14:49:27

Har en sån, den heter Skytear! I love u Nemo!!

2015-05-12 // 16:41:00

Jag förstår helt hur du menar, jag var likadan med den beiga andalusiern. Jag hade velat ha den sedan den kom mennjag köpte den aldrig. Jag blev så avundsjuk på alla som hade den. Men en dag kände jag nee.. jag vill ha hästen så varför köper jag den inte. Så jag köpte den. Var ganska spontant men det är ett köp Jag inte ångrar. En av mina favoriter.

2015-05-12 // 19:42:30

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback