» BLOGGTÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD «

Nu går det INTE längre att delta i den första bloggtävlingen!
 
Rätt svar på vart jag befunnit mig är rättvik som ligger i dalarna. Här har jag spenderat några dagar på marknaden, restauranger, det lilla nattlivet som finns och den underbara långbryggan! Haft det underbart och nu är jag hemma en vända innan nästa resa som blir utomlands.  Jag kommer sätta mig ner och läsa era beskrivningar och kolla in era bloggar för att välja ut en vinnare. I morgon klockan 12.00 presenteras vinnaren här på bloggen. 
 
Tack till alla som engagerat sig i tävlingen, har över 140 kommentarer efter första resan. Jätte skojj! 
 
 
Hittade denna text helt random på stranden, det står "Nemo och Doris är bestisar" Lite kul att just jag hittade den.
 
 
Ute och myser på bryggan :) 


Hej Nemo!
Jag kan inte se om min gissning och beskrivning skickades till dig, skulle du kunna säga om du fått det?
Tacksam för svar!

Med vänlig hälsning Isabella

2015-05-05 // 12:34:33
» Julie

Åh nej! Jag gissade rätt men glömde att skriva det om bloggen och så xC

2015-05-05 // 15:55:56

vad det ser nysigt ut skulle me vilja åka till dalarna

2015-05-05 // 17:52:46

hej!

Asså jag skulle vara med i tävlingen och skulle skicka in igår kväll men datorn dampade så jag inte kunde kommentera :( Synd, men skulle ändå inte ha någon chans att vinna, så det gör inte så jättemycket. Men jag får vara med i nästa tävling istället! :)
Puss o kram <3 Love uuu!

2015-05-05 // 20:54:17

vad mysigt! och kul att du hittade den där texten.

2015-05-06 // 06:56:07

Hej på ditt inlägg där man sùlle gissa på vart du skulle så kunde jag och många flera inte kommentera. Jag tycker det är orättvisst att vi inte hade en chans att delta även fast vi visste svaret. Jag tycker du borde ta bort den delen eller nått. Okej nu är det kanske lite sent. Men vi sa till redan innan tävlingen avslutades att det var fel. Tack om du ens skulle läsa denna kommentaren.

Svar: Läser alla mina kommentarer. Jag har förstått att något gick snett och ska försöka kompensera för det! Kan dock inte göra någonting åt att blogg.se strular. Kram
Courtney Silverhill

2015-05-06 // 07:00:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback