» Bloggutmaning dag 18 - En sak jag hatar «

Är det någonting jag verkligen hatar så är det fatal. Många gånger när man ska planera event så måste man ta hänsyn till detta och ha med det i reglerna. "Får du fatal så är du ute, får du fatal så blire omstart" Ni hajjar och känner kanske igen er? Ska det behöva vara så? Fatal har ALDRIG varit en sån stor del av spelet som det är just nu. Vi undviker att ha events på vissa ställen på grund av detta osv osv. Det är otroligt irriterande och vissa är mer drabbade än andra. Nu verkar SSO teamet försöka jobba bort det här, men man undrar ju egentligen hur det kunde bli så illa som det faktiskt är just nu. Jag får fatal minst 2-3 gånger under en kväll, det är otroligt svårt att hålla i event och ständigt vara orolig över det här.
 
Som ett exempel, jag och Amanda höll i en tantavecka och vi hade virrat bort oss och de andra skulle leta med hjälp av ledtrådar. Jag befann mig i gallerian. Plötsligt får jag fatal och vasknar upp vid bussen där flera drakar står o väntar. Hur fail? Jätte tråkigt, hela eventet kunde förstörts. Om det inte är så att rockmormor och nemo är sjukt bra på att improvisera och jag gömde om mig och gav spontan ledtrådar.
 
 
Bilden har Haley Underfall gjort från Sneakydragons. 
 

 


Hej, jag undrar om jag kan få låna din "bloggutmaning dag --" till min och min kompis sso blogg?

Ääälskar dig och din blogg!! Så fantastiskt rolig! ♥

Svar: Självklart får du det! :) Kram <3
Courtney Silverhill

2015-05-18 // 18:20:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback