» Bloggutmaning dag 5 - Favorit fisk «

Min favorit fisk.. Tror ni vet kanske? Jag heter ju som en av världens kändaste fiskar men jag väljer endå att dela upp inlägget i favorit fisk, godaste fisken, vackraste fisken och sötaste fisken.
 
Min favorit fisk är såklart Nemo som är en clownfisk
Nemo är dock sötare tecknad tror jag..
 
 

 
En väldigt vacker fisk är en fisk som heter mandarin fisk!
Kolla på alla färger den har.. Wow
 
 

 
Sötaste fisken är lätt havets änglar Delfinerna.
Men visste ni att det finns en rosa delfin? ASG.
 
 

 
Den godaste fisken är rödspätta.
Köp den och panera den med panko o ät den med pommes, herre vad gott det är.
 
 

 


Delfiner är inte fiskar, dom är ju däggdjur x)

Svar: Samma skit samma form!
Courtney Silverhill

2015-05-05 // 15:00:33

Haha jag visste att Rockmormor skulle påpeka just det! :D

2015-05-05 // 21:16:06

hahaha! en rosa delfin! :D

2015-05-07 // 15:56:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback