» Bloggutmaning dag 6 - En pinsam sak jag gjort «

Jag har gjort en del knasiga saker på star stable. Men någonting jag verkligen skämms över är att jag ljög om min ålder när jag gick med i Sneakydragons. Alltså de flesta ljuger att dem är äldre för att gå med men jag ljög att jag var yngre för att jag inte trodde att folk i min ålder spelade. På den tiden fanns alltså ingen åldersgräns i klubben. Så när jag fick veta att Evelina, Amanda och Emma var äldre spelare insåg jag hur dum jag varit. Jag sa alltså att jag var 19 fast jag var 21 eller något sånt? Haha tönt.. När jag berättade det så skrattade dem bara men lite arga blev dem nog, är inte det bästa intrycket att ljuga lixom.
 
DUM FISK!
 
 

 


Hahahah! Sånt händer ;) Tror nästan alla har ljugit om sin ålder. Men man lär sej med åren!

2015-05-12 // 19:10:47

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback