» Bloggutmaning dag 8 - Hatfunktion «

Ja det trodde man ju inte, att de skulle komma funktioner som man fullständigt hatar. Men jo jag hatar faktiskt en funktion och det är inspektera funktionen. Den är så sjukt stalkig!? Jag använder den ALDRIG för jag menar varför ska jag bry mig om vad nån har för rykte hit eller dit? Och vill någon veta vart mina kläder är ifrån så finns världens bästa hemsida som heter: http://starstable.bplaced.net/db/se/.html 
 
 
Jag vet att jag använde den när den kom första dagen för vi filmade då, och vi kollade på olika personer osv men sen dess har jag aldrig använt den, verkligen sjukt onödig funktion! Eller är det bara jag som tycker det?
 



Jag använder aldrig den jag heller. Helt onödig funktion.

2015-05-08 // 13:33:32

Jag brukar använda den ibland, men den är väl egentligen rätt onödig. Kram <3

2015-05-08 // 16:58:56

Nemo,så sant!

Jag tycker de är rätt taskigt att inpektera folk pga
att alla vill inte att folk ska veta deras rykten
osv..

Jag HATAR när folk inpekerar mig. Känns som att man
inte får något pivat på sso. Asså hur kul är de om
jag tex är gillad med Moorland och alla ser de.

Tycker iallafall de är bra att inte inte står hur
mycket star coins folk har.

// Josefine :)

2015-05-08 // 18:12:19

Brukar bara kolla om det är typ i global, om personen är med i nån klubb cx

2015-05-08 // 18:36:28

alltså, den enda gången jag använder funktionen är när jag vill veta vad personen har för level (hästen också) och kanske vad för sorts hästar personen har, men annars så orkar jag inte bry mig om så mycket mer om det

2015-05-08 // 19:49:18

Jag använder inspektera ganska mycket faktiskt. Mest till att kolla nån i chatten vilken level de är i eller vilken klubb de är med i. Eller om jag vill veta hur många och vilka levlar nåns hästar är i :D

2015-05-09 // 18:02:31

Jag känner själv att denna funktion gör sett lättare för hackare att hacka. Kanske därför hackar siffrorna he ökat jätte mucket

2015-05-10 // 20:37:10
» Signe

Hotsport är en andaluiser som är sjukt söt

2015-05-18 // 15:28:39

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback