» Bloggutmaning dag 9 - Min klubb historia «

Det här är nog nästan det svåraste för jag minns inte alla klubbar jag varit med i men det är absolut inte många. Jag har aldrig hoppat runt utan jag har stannat i de klubbar som har event (när jag blev intresserad av det) oavsett hur många som deltog på dem. Jag har älskat eventen sen första stunden jag insåg att man kunde ha det på SSO och när jag gick med i Fairyforest var jag överlycklig att få delta på aktiva events och kunde göra mig i ordning lääääänge inför något så enkelt som kurragömma.
 
Men okej jag ska försöka ge er en liten överblick i min klubb historia.

 Jag skapade min egen klubb kort efter att jag börjat spela och döpte den till "Equestrian Queens Legacy" Alltså jag var så himla nöjd med det namnet och kände mig så himla fancy. Jag bjöd in lite random folk bara för att mitt namn skulle spridas men att ha event osånt var det inte tal om, jag visste inte vad det var och det var heller ingen som frågade om det. Efter ett tag började min irl bästis spela med mig och vi höll på ett bra tag och grupptävlade, gjorde lite uppdrag och upptäckte uppdateringarna ihop. Jag behövde ingen annan för jag hade ju henne och vi satt ofta ihop och spelade. Men när hon tröttnade så började jag se fler klubbar ute på events och blev lite sugen på att testa. Jag träffade en spelare i moorland som jag började chatta lite med och vi tävlade, hon började hälsa på mig när jag kom in och introducerade mig för några av hennes vänner. Snart gjorde hon en klubb som jag blev medlem i och jag hjälpte henne att starta upp den lite smått. Vi började även blogga ihop men efter ett tag kastade hon ut mig från bloggen som jag nämnde tidigare.

Men ja ett tag hoppade jag lite mellan olika klubbar, eftersom jag inte ställde mig på kö till större klubbar så var jag medlem i flera klubbar som behövde dras igång vilket jag försökte med men oftast var ägarna helt sega så jag tröttnade. Efter ett bra tag bestämde jag mig för att ställa mig på kö till en större klubb som Alicia Starnight och Lucy Westlake ägde men den upplöstes samma sommar. Efter det hamnade jag i Fairy Forest (Tack vare Denise Mountaingirl) där jag träffade min Doris, Haley Rainstorm och Violet Crazypaw.

Det var här jag upptäckte att människor faktiskt kunde komma nära en på ett spel men snart upplöstes även Fairy Forest och min jakt på en ny klubb startade. Härimellan hade jag. Haley och Violet en klubb som hette Pixel Warriors som även Doris joinade (Ellie Gladeforce). Efter att den upplösts hittade jag Sneakydragons (Minns inte hur lång tid de gick imellan) och jag minns att jag stod i Valedale med dåvarande ledaren, Sture, Emma Shortroad och Amanda Wolfdaughter och de berättade att klubben var väldigt ny och att de allihop varit med i samma klubb innan det. Jag trivdes, dem var sköna. Och snart trillade även Haley, Violet och Doris in. Jag stormtrivdes trots att klubben var väldigt liten. Jag kom på alla events och tillslut blev jag ridlärare. Efter ett tag kom jag in på teamspeak för att prata med dessa människor för första gången och sen dess har vi pratat varje dag. Folk kommer och går men de flesta stannar kvar och idag är vi verkligen som en familj. Idag är jag som ni vet klubbledare i Sneakydragons vilket är ett stort ansvar men jag brinner för det. Jag kommer troligtvis stanna här resten av min tid på Star stable online.

 
Den äldsta bilden som finns på mig! Bilden är lånad från Alicia Starnights blogg där hon gjorde ett inlägg om snyggast outfit på randoms eller nått sånt. Här var jag och Whisper på en utställning i juni 2012 :')
 
Klicka här för att besöka Alicias blogg och läsa inlägget om min outfit!
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här vill jag föralltid stanna, världens bästa Sneakydragons <3
 



Courtney, nu har jag mejlat Kingenbilden! Kolla din inkorg på din mejl, så får du se! Och oj vilken lång klubbhistoria du har! Först var jag med i Pluto Hunters Riders, och sen lämnade jag den och var med i Day Cobras. Sen lämnade jag den också och gjorde egen klubb. Sen så har jag upplöst den och flackat omkring i många olika klubbar, men aldrig känt mig hemma. Det var rätt jobbigt att flacka omkring och inte veta vart man ville vara. Sen gjorde jag Fire Gazelles, men det var jobbigt att ha den också, sen för några dagar sen gjorde Stephanie Silentheart reklam för sin klubb i global, och jag tänkte, visst, jag joinar den, och nu är jag med i den, Moon Mustangs Friends. Älskar den och vet att där vill jag för alltid vara.

Kram <3

2015-05-09 // 11:05:21

Hur tappade du kontakt med Doris? Och spelar hon SSO än idag?😧

2015-05-09 // 21:50:50

Hej! Jo vad hände med Doris? Slutade hon med SSO?

2015-05-10 // 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback