» Bloggutmaning dag 10 - Favoritmat «

Ja ni vet nog att jag älskar potatis och hatar lök, det är viktigt.
 
 
 
 

 
All sorts potatis utom rå är gott! Alltså hur mycket kan man inte göra med potatis?
 
Kroketter

Chips

 
 
Kokt med massa salt

 
Pekas potatisgratäng är godast!

Pommes <3

 
Okej men ska vi va lite seriösa då, jag gillar snabbmat men äter det inte så ofta, dock är jag inte alls mycket för typ kinesiskt och thai men jag gillar Sushi. Och jag älskar mandelfiskgratäng!
 
 



Åh asså jag hatar också lök!!!! Det är så äckligt, och asså konsistensen, usch asså bara jag tänker på det. Asså enligt mig är det purjolök som är den värsta, inte för att jag vet om den är äckligast, men den stalkar mig helt ärligt. Nästan varje gång jag äter så hittar jag purjolök i min mat och asså vissa gånger så vägrar jag äta mer efter det, men just nu var det ett tag sen jag hittade någon purjolök. Men asså potatisgratäng är ju alltid fullpackad med lök ju. Eller hittar du potatisgratäng utan lök i? Pommes är ju typ bästa mat saken som finns <3. Fast bästa ätbara saken är jordgubbar!!!<3 Love it! Puss o kram sötaste Nemo <3 Vi kör våran lilla lök är äckligt kampanj! Puss!

2015-05-10 // 20:48:28

Hmm, pannkaksmiddagen grädde😍

2015-05-11 // 07:24:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback