» Första vinnaren i min bloggtävling! «

Tusen tack till alla som deltagit i min tävling! Nu är ju det svåraste kvar och det är att välja ut vinnare. Jag har kikat runt på de bloggar vars beskrivning intresserade mig och det finns så himla mycket härliga bloggar där ute. Det är jätte svårt att välja ut vinnare men jag har iallafall bestämt mig för en person.. 
 

 
Tilde Miststreet driver bloggen Chassidy.blogg.se där hen skriver om sin SSO vardag men det dyker även upp inlägg om alicia online och minecraft. Tilde lägger upp redigeringar och en hel del linearts. Hen är duktig på att uppdatera och lägger upp mycket fina bilder på bloggen. Tilde Miststreet bor i Fortpinta med sina 31 hästar och en hel drös med husdjur vilka man får läsa om. Tilde är även med i en annan bloggtävling där hen tävlar om en bloggdesign, jag önskar dig stort lycka till i den tävlingen! :) 
 
Några bilder från Tilde Miststreets blogg:
 
 
 
 
 

 
Vad tycker Nemo?
Jag tycker att Tildes blogg är väldigt mysig och trevlig att läsa, jag tycker mycket om att du uppdaterar så pass bra som du gör. Jag hade öskat lite mer text kring ditt spelande under de fina bilderna du lägger upp. Men jag tycker att du gör ett riktigt bra jobb med din blogg och jag hoppas att fler av mina läsare kikar in hos dig! Fortsätt driva bloggen så ska du se att fler kommer hitta till dig och stanna där. Lycka till :) 
 
LÄS TILDES BLOGG HÄR 
 

 
Jag kommer att välja ut en till vinnare som kompensation för det senaste strulet. Vinnaren presenteras med ett inlägg i morgon så kika in då och se ifall du vunnit! 
 
 



Grattis Tilde!!❤️ Är jätte intresserad av att titta på din blogg! Ska titta in den nu. Hoppas du vinner Bloggdesin!! 😀

2015-05-19 // 16:34:09

Jag heter kare Slowlund som skrev innan, tror den ändrades xD

2015-05-19 // 16:34:49

Kate*

2015-05-19 // 16:35:24

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback