» Jag har saknat er <3 «

Ni får ha överseende med att detta inlägg är rätt rörigt, jag är lite ringrostig. Bloggtävlingen är nu avslutad och jag ska dra två vinnare under eftermiddagen/kvällen som kompensation för senaste strulet i tävlingen. 
 
Gud vart ska jag börja? Jag sitter bara och stirrar på tangentbordet.. Hur gör man.. Jag har haft det fantastiskt men känner mig långt ifrån utvilad. Jag har alltså varit i Rättvik och Spanien och på fredag åker jag och hälsar på några drakar över helgen. I spanien var jag alltså på en festival som heter Ferie de mayo där flera gårdsägare visade upp sina fina hästar. Jag har badat, solat, myst men även varit i full gång och hittat på MASSOR med roligt. Jag skulle typ behöva semester efter semestern? Bara ligga ute under ett parasoll och läsa hästböcker, typ.. Nejmen jag piggnar nog till och kommer in i livet här så småningom. Ibland känner jag mig så jävla bortskämd.
 
När jag kom hem från spanien så var det lite regnigt men solen tittade fram lite smått, när jag kom in i trädgården så slog det mig hur mycket vår det blivit och sommaren är INTE långt borta. Alltså det var så mycket blommor, gräs och träden var ju alldeles levande!? På bara några veckor... Så himla fint. Haha tant nemo har talat, nejmen det är faktiskt galet vad fort det går när de väl börjat. Den här sommaren ska jag njuta varje dag. Att tänka på hösten ger mig ångest, jag längtar verkligen inte dit.. Då blir det förändringar i mitt liv och det gillar jag inte. Men nog om det, de tar vi sen! 
 
HUR MÅR NI? Jag har fått över 350 kommentarer på bloggen när jag varit borta, min brevlåda blev tydligen full på två dagar och jag har galet mycket att ta igen på youtube. Men det är härligt, ni har inte glömt mig. Världens bästa Sture har tagit så otroligt bra hand om mitt konto, alltså herregud hon har levlat och gjort mig poplär med arkeologiska saken med stenarna och tagit hand om gratis koder osv osv. Hon har tillomed köpt min lilla drömhäst åt mig :') Ja herregud vad skulle jag göra utan Sture? Tusen tack världens bästa du.. 
 
Jag hoppas att ni haft det bra iallafall, jag kommer vara lite små seg här nu men nästa vecka är jag nog helt back on track. Då ska jag även fortsätta med de sista avsnitten av Jorvik vampyren. Spännande va?
 
 
Äntligen min <3
 



Äntligen är du tillbaka i ditt vanliga bloggande Nemo!
Inte för att det inte skulle ha varit roligt med din tävling. Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja ha svar på. På din yt kanal har du ju lagt upp flera minecraft 1, minecraft 2... I Minecraft 1 så visar du ett ställe under marken där ni mätte hästars fart och hur högt dom kan hoppa. Jag och min vän har fått massor av ideer från dom videosarna men vi holler hela tiden på att kolla om, och om, och om igen på den stund du visar den där maskinen typ för vi vill veta hur den fungerar så att vi också kan ha en sådan på våran typ "server" om man säger så. Vi skulle bli hjärtligt tacksamma om du skulle kunna lägga up en video där du visar oss hur man gör en sådan. Och om det är så att det är någon annan som gjort den så att du inte vet hur man gör skulle det vara super snällt av dig att fråga den personen hur man gör en sådan.
Då skulle du vara 100 000 gånger om bäst! Fast juste, du e ju 10 000 000 000 gånger om bäst redan nu!!!

Svar: Hej :) Finns lite olika varianter men kolla YT.
Tex denna:

https://www.youtube.com/watch?v=D1bH5KE8ET4
Courtney Silverhill

2015-05-19 // 12:31:40

Om det är så att servern är borta så skulle det var jätte snällt om du endå kunnde ta reda på det.

2015-05-19 // 12:36:29

Tack så jätte mycket för svar!!
Du är bäst <3 Och jag tycker bäst om dig som du är.

H. Ett glatt litet fan

2015-05-20 // 19:05:19

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback