» Onsdag! «

Hej alla glada, idag är jag på underbart humör och har fått en rivstart på dagen. Jag ska nu sätta mig och arbeta med ett par inlägg som ploppat upp i mitt huvud under gårdagen och nyss i duschen faktiskt haha! Jag tror att min hjärna kanske har något litet fel, den är iallafall helt överaktiv när den inte behöver. Den går på autopilot och planerar event, styr upp scener som ska filmas och kommer på kul ideer till blogg inlägg. Alltså den kunde inte lägga den energin på saker utanför SSO också? Nej såklart inte.. Men det är ju hur bra som helst för mitt SSO spelande haha, tänk om man kunde försörja sig på SSO? Då hade jag börjat göra det. Typ månadslön för att vara klubbledare, tjäna pengar på bloggen (vilket går men inte med läsar antalet jag har) och ifall man fick sno musik och ljud till YT och samtidigt tjäna pengar på serien. Det hade nog gått om SSO var en egen värld. För jag har ju många läsare och följare om man endast tänker på SSO men jämfört med världen utanför och deras bloggar och YT är jag ju långt långt efter. Men det gör inget, jag spelar för att det är roligt. Men tänk om man kunde tjäna pengar på det och om jag kunde leva det livet jag lever nu? Det hade ju varit fantastiskt. 
 
 
Men gud så jag babblar! Jag ska som sagt börja redigera så fort jag jobbat med bloggen en stund. Hade tänkt filma idag också men det är ju uppdatering.. Jag har inte ens hunnit göra förra veckans uppdrag! Och skiter totalt i paddocköns rykte? Vad händer med mig? Skärpning.. Tror det har o göra med motivationen, hade det funnits en snygg tröja jag ville ha som hade en nivå av rykte hade jag kämpat röven av mig. 
 




Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback