» Vinnaren i min bloggtävling! «

Först och främst vill jag be om ursäkt för kommentarsstrulet, själva inlägget jag lade upp där ni skulle tävla går knappt att kommentera. Jag kan själv inte ladda kommentarer därifrån om jag inte loggar in via bloggen. Det är dock ingenting jag kan eller hinner göra någonting åt tyvärr. Vet inte alls vad det är för fel på inlägget och hoppas att det inte upprepas vid nästa tävling. Det är alltså en ny tävling på gång när jag åker till nästa ställe och jag ska försöka kompensera er på något vis och kanske plocka ut två vinnare där. 
 
Tack till alla som deltagit och försökt delta! 
 

 
Jag har lyckats få in några kommentarer och det är bland dessa jag suttit och läst och valt ut en vinnare. Jag har läst alla era bloggar och jag tycker att många av er är väldigt duktiga, men det var en blogg som stod ut lite extra och som inte är som alla andra bloggar.
 
Melissa Crazypie driver bloggen/hemsidan ThreeSSOfriends med två av sina vänner. De har skapat en weebly hemsida där det finns en mängd spännande projekt och läsning för er. Bland annat finns:
  • Det finns hjälp för dig som söker klubb då du kan få lägga in en efterlysning på vad just du söker, finns det medlemmar på sidan som skulle passa din klubb? KIKA HÄR.
  • Det finns en flik med beskrivningar av klubbar som söker medlemmar. Finns det just du söker? KIKA HÄR
  • En av ägarna till hemsidan/bloggen arrangerar ett tävlingsläger som just nu går att anmäla sig till. Du måste dock vara på server två för att kunna delta. ANMÄL DIG HÄR
  • Det finns en dagbok där de som äger sidan skriver om sitt liv på SSO. LÄS DEN HÄR
  • För dig som stöter på problem i spelet finns en flik med all hjälp du kan tänka dig! Hästraskarta, stjärnkarta, fiskekarta samt en egen "support" där du kan maila in och få hjälp med ditt problem! HÄR FÅR DU HJÄLP
Bloggen/hemsidan innehåller mycket mycket mer så kika in och se ifall just du kanske fastnar för deras dagbok, hittar din drömklubb eller får delta på ett fantastiskt roligt tävlingsläger framöver!
 


Vad tycker Nemo? 
Jag tycker att hemsidan/bloggen är riktigt snygg och välarbetad, dagboken uppdateras någorlunda ofta och jag tycker att deras ideer är helt fenomenala. Hade jag inte haft fullt upp med Sneakydragons hade jag kunnat tänka mig att driva något liknande med öppna events och hjälp för andra i spelet. Jag tror att om de tre vännerna fortsätter arrangera events och fortsätter uppdatera hemsidan så kommer dem att få ordentligt med besökare som hjälper dem att driva sin ide frammåt. Kämpa jag tror på er!
 
Jag hoppas att även ni från andra servrar lägger in efterlysningar och tips på klubbar så att hemsidan även gynnar er som inte är på server två. 
 
Sneakpeak på deras proffsiga sida! 
ThreeSSOfriends.weebly.com
 
 
Stort grattis och tack för att du deltog i min tävling Melissa! 
 

 


OMG! Tack så sjukt mycket Nemo!<3 Jag trodde inte jag skulle vinna:D Såg alla andras kommentarer om doms bloggar och dom verkade jätte bra! ;D DU ÄR BÄST!
Du gjorde min dag tack så sjukt mycket<3
KRAM//Melissa

2015-05-06 // 17:10:23

grattis Melissa!

2015-05-06 // 19:57:18

Tack!<3

2015-05-07 // 06:41:02

OMG asså vilken cool och bra blogg, asså herregud, jag skulle vara så himla stolt om jag hade gjort den. Ehm hur lyckas folk så himla bra, kanske kommer fastna för den tillochmed!
Grattis Melissa!

Asså om det finns fler så här bra så har jag ingen chans alls att vinna, inte ens i närheten asså. Min blogg är ju helt vanlig, lite saker om mig... Men guuud asså. Melissa om du ser detta: Eran hemsida/blogg är sjukt cool, bra och proffsig.

2015-05-09 // 10:21:00

OMG!!
Hej jag är en av de som driver Threessofriends!!! tack så sjukt mycket, Jag är så stolt och jag tycker att det är toppen att ha med Melissa i Teamet!! Jag är designaren av bloggen och jag är glad att höra att ni gillar den!! Tack ännu en gång och jag är så stolt över att jag har fått designat den, vill ni ha hjälp att fixa en lika bra blogg (inte meningen att skryta) så bara kontakta oss!!! Tack tack tack!!!

2015-05-11 // 22:22:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback