» Älskar er! «

Godmorgon! Startat upp tidigt med att städa undan och fixa mysigt. Min kompis kommer strax och så ska vi nörda lite farmen med filtar och frukost i sängen. Sen ska vi ta en promenad till en salong och sen ska jag hem och redigera. Måste lägga på ett kol med avsnitt 10! Alltså måste bara säga det, jag lär mig SÅ mycket av er! När ni kommenterar här och på mina videos. Ni är fantastiska. Hoppas jag lär er mycket också :) Men nu måste jag springa det vart lite luddigt där i slutet hahah..
 
 
Bild ifrån gårdagens event. Sista tävlingen på vår svåra mästerskapsvecka!
 



HHej Nemo! Idag är det alla hjärtans dag! Så eftersom jag älskar dig mest så tänkte jag att jag skulle ja in lite här och iaf läsa allt o kommentera så mycket som jag hinner. Jag åker ju bort imorron också så jag vill ju kanske inte ligga så långt efter. Glad alla hjärtans dag, hoppas du får det mysigt med några du tycker om!! Det ska jag, ska ut o rida och träffa mina små sköthästar lite. Ska ha med morötter åt dem.♥ asså blää jag har huvudvärk har typ sovit för lite och så.men har massor att göra så det lär inte bli så tidig kväll... Men har inte så mycket tid och måste vara lite snabb, om jag ska hinna minst nästan allt jag vill/behöver men jag älskar dig och ja puss o kram, kommer om jag hinner kommentera några inlägg till men annars åker ja till fjällen imorron och har inget internet i stugan, bara på vissa ställen i backen så jag kan iaf se jv. Det gjorde jag eller vänta nej, skoja bara. Puss o kram♥♡♥♡♥♡♥♥♥♥

2015-02-14 // 09:27:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback