» Glömde bort min blogg! «

Haha det här med att jag suttit en del vid datorn idag och endå glömmer bort att jag inte gjort några inlägg. Hoppas ni ursäktar mig! Har nämligen lagt ner krut på Jorvik vampyren idag och i morgon får ni senaste avsnittet. Jag har ehm gått loss lite i detta avsnitt kan man säga, mycket roligt. Ikväll är jag ensam hemma vilket är sååå skönt faktiskt. Ska ha lite spa kväll framför datorn med mina drakar i lurarna. Sneakydragons har blivit bjudna på födelsedagskalas ikväll så vi ska parta lite, woop woop. Fan då måste man ju ha en snygg outfit kom jag på nu haha. Får göra en och visa er sen! Vad gör ni ikväll, ses vi inne på SSO? Kan tänka mig att det blir en galet flummig kväll faktiskt.. Så bli inte förvånade om vi startar någon slags försäljning i global eller liknande.
 
Juste jag fick SC av supporten för att jag "hjälpte" dem lite med snabb buggen som råder just nu.
Så dem kan jag ju festa för ikväll, woho!
 
 
Igår hade vi avslutning på ponnyveckan, min tjockis skulle prompt sitta på stocken o äta korv..
Ehm ja helt normal polle det där, tur att han ska få vila nu haha ;)
 
Nejdå jag gillar ponnys, dock inte att levla dem..
 

 


tänkte kolla om Watson (Amanda) lever XD fick höra av henne att ni körde slender igår men jag hann logga ut innan det avslutades ;D

Svar: Jadå vi alla är vid liv :D
Courtney Silverhill

2015-02-27 // 18:41:21

Hej:D
Hur mycket SC fick du? Om jag får fråga:)

2015-02-27 // 19:59:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback