» Minecraft, alicia online.. Sjuk tjej. «

Hej på er. Är sjuk, ont i halsen och sånt där jobbigt. Filmade klart till avsnitt 9 igår och hoppas att jag ska få inspiration att redigera färdigt. Men nu mår jag bara dåligt och spelar minecraft i min ensamhet. Har även skaffat Alicia online som är ett hästspel som förut endast fanns i korea men stängdes ner och ska öppnas på engelska snart. Eller alltså man kan spela men det är beta och man kan inte se varandra ännu. Men jag tror de kommer bli skit roligt, man kommer kunna avla, tävla osv. Dock äre typ sailor moon aktikgt så är inte massa stall eller att man rider med sadel osånt utan det är rustning eller utan som gäller. :) 
 
 
 
Inte bästa bilderna haha. Men man kan flyga lite och man kan slira med hästen. Jätte kul haha. Dem där djuren man har på hästens rumpa hoppas jag försvinner sedan, dem är skit irriterande haha.
 
Heter Courtney Silverhill och nickar Nemo :) såklart..
 
Angående buggen där man kan ändra hästens man, jag delar inte buggar men ett tips är att googla.
Det finns en video på YT. :)
 

 


Vad heter videon? Hittar den inte :( Och finns det video på hur man "har fanträff" ( xD ) i sitt hemstall?

2015-02-07 // 09:27:17

Hejsan Nemo? ;) Skulle du vilja spela idag? :D om du inte har ngt viktigt för dig förstås xD vill ;) Krya finaste <3

2015-02-07 // 09:34:00

Nemo, jag behöver hjälp.. :( jag har försökt ladda ner Alicia online, men kommer bara till steg 3. Där så fattar jag nada och den vägrar, hur jag än gör så vägrar den :( Snälla, hjälp mig :'( Jag vill kunna spela, har velat det super länge :( Tacksam för svar..

Svar: Steg tre? hmm.. Du har alltså installerat och laddat ner genom utorrent? Då ska det inte vara några problem. Kan du förklara lite mer vad som är fel så kanske jag kan hjälpa? :)
Courtney Silverhill

2015-02-07 // 18:50:47

Heeej !1!
Jag undrar bara om det är gratis att ladda ner Alicia Online? Tacksam för svar:)

Svar: Ja det är gratis! :D
Courtney Silverhill

2015-02-07 // 22:25:44

Haha nu har Alicia online blivit väldigt populärt. Men asså jag tror inte jag kommer spela det, jag skulle typ verkligen inte hinna och om jag skulle bli beroende så skulle det inte gå bra alls... Asså nej jag hade typ inte hunnit något annat alls. Typ som nu fast värre, så tror inte jah börjar med det om inte alla typ övergiver sso och bara kör Alicia online. Men Nemo kryaaaa!♥ jag vaknade extra tidigt för att hinna kommentera lite på bloggarna men asså nu måste jag gå upp men puss o kramizzzzz ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♡♥älskar dig Nemo, länge sen jag ssa det så bara inte glömma bort det. ♥

Svar: Haha ååh :) Du får testa det är ett grymt spel. <3 <3
Courtney Silverhill

2015-02-12 // 06:58:06

hej
spelar man grattis hella tiden och får jag vara med

2015-08-06 // 11:33:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback