» Kärleksbrev! «

Jamen visst är det härligt med kärleksbrev (När det inte är samma varje år).. Nemen fick en fråga om vart alla breven är och jag har ju inte riktigt kommit dit ännu eftersom jag började idag haha seg ärta.. Men min kära vän Sture har ju gjort ett inlägg på sin blogg om det så jag snor lite av henne.. Här kan du alltså hitta brev:
 
Slottet
Doyel´s Kyrka
Muren ovanför discot
Fyren i Fiskebyn
Nästan vid Håkan Kråkan
Nilmers högland
Moorlandstranden, nära fiskegubben
Kossorna i VD
Goldspursgård, Nära G.E.D - Delta platsen.
 
Dock har jag hört att man bara får mat på alla ställen utom slottet och kossorna i VD. ;)
 
Har någon annan hittat ett brev någon annanstans?
 
 

 


Hej igen.. Jag fattar inte hur du lägger upp dina filmer går inte för mig...c:
Förlåt för detta sista frågan!xD

Svar: När du är klar med din film så går du in på arkiv och publicera, sedan trycker du på "den här datorn". Efter det ska du välja format och jag sparar i VHS kvalite för det går snabbast att spara och ladda upp. Sedan när den sparat ner den kan du lägga in din fil på YT. :) Hoppas du förstår!
Courtney Silverhill

2014-02-16 // 17:27:27

heey! när jag såg din film mördarvampyren blev det utan att tveka min favvofilm afk och på sso!!

Svar: Hej! Aw vad gullig du är tack :) <3
Courtney Silverhill

2014-02-17 // 07:49:40

juste nu kom jag ihåg vad jag skulle kommentera! joo jag har inte hittat nåt brev vid kossorna i vd utan vid vandrar hemmet ;)

Svar: Ah okej de verkar flyga runt lite i områdena! :)
Courtney Silverhill

2014-02-17 // 07:51:02

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback