» Fireflame «

Vart ska jag börja? Herregud denna hästen alltså. Jag började lägga märke till den westfaliska hästen för några veckor sedan. Damn vilken snygging! Och konstigt att inte fler har den? Men inte så mycket mer än så.
När jag levlat en del med Emlan som äger en westfalisk häst så fastnade jag mer och mer. När jag berättade för henne att jag funderar på att köpa den när jag levlat klart min Nordis berättar Emlan att den westfaliska hästen står på marknaden och försvinner titt som tätt. Jag fick smått panik och köpte henne dirr.
 
Fireflame är en dam med mycket humör, hon är fantastisk ute i terrängen och på hoppbanan NÄR hon själv vill. Tar du lite för mycket i tygeln eller lutar du dig för mycket fram innan ett hinder stannar hon. Men när allting klaffar kan du inte hitta en bättre häst. Jag tror att hennes förtroende kommer växa och vi kommer lära oss att förstå varandra bättre, Så länge försöker jag inte störa henne allt för mycket när vi hoppar. Det ska bli SÅ roligt att se vart vi hamnar. Jag tror att detta kan bli en ny favorithäst som jag kommer tillbringa mycket tid med.
 
Fireflame är level 15
 
 
 
 



Hej Nemo! Funderar på att köpa den hästen för jag har ingen som Fire men jag avvaktar för är lite tveksam om jag passar med den eller inte.. men btw ni två passar bara så HIMLA BRA ihop! älskar dig Nemo och hoppas du är frisk nu! <3 <3

2014-09-10 // 15:01:25
» Isla

Jag har också den hästen, fast min heter Jewelsinger :)Förresten, det ser ut som om ni två har hängt ihop i åra tal :D <3

2014-09-10 // 15:37:23
» Diana

Har också en sån häst, är förälskad i den :D

Ps. Ni verkar ha känt varandra hela livet, du och Fireflame, (älskar namnet BTW)

2014-09-10 // 16:15:11

Oooo har velat ha den hästen ett tag nu så jag funderar på att köpa den X)

Svar: Do it! :D
Courtney Silverhill

2014-09-10 // 20:38:48

Pfft, hitta inte på nu... Du såg min när du var inne på mitt konto och så tänkte du: ''Åååh om jag köper en sån är jag nästan lika häftig som Janni...''

Eller så...

Haha näe jag skojar bara, tycker det är kul att fler får upp ögonen för den där underbara hästen :D <3

Svar: hahaha jaaa juste så var de ju :D <3
Courtney Silverhill

2014-09-11 // 03:25:03

Jag har också en sån häst! Den är underbar! Fast min häst är inte under levling :)

Nästa häst som jag levlar blir nog min tinker , sen kanske jag kommer börja små levla min fux 8D

2014-09-11 // 13:21:46

Är hon fortfarande under levling??

Svar: Nej! ändrar det, tusen tack :)
Courtney Silverhill

2014-10-09 // 07:40:54

Tack Nemo.. Nu kommer jag spara som en galning och sen köpa den. Tackar x)

2014-10-21 // 11:30:34

Vart köper man den hästen ?😊

Svar: Marknaden! :)
Courtney Silverhill

2014-10-27 // 22:04:37

:D :)

2014-11-07 // 21:33:01

Gud vad söt! Jag har länge velat ha en sån men innan var marknaden i fp men jag hade inte tillräckligt med SC! Åh nej liksom! Och nu är marknaden i sgb men jag kan inte komma dit än! Åh nej igen! En kompis red dit när jag och hon spelade tillsammans för jag ville se vd. Och då får jag se den. Marknaden! Och jag tänker: åh nej! För jag kan ju inte komma till sgb! Min sån när jag köper en (för jag bara SKA ha en!) ska heta Braveheart... Mitt lilla hjärta... Ett modigt hjärta...! Åh, nu bara SKA jag bygga klart bron så jag kan göra uppdraget så man kommer till sgb! Men eftersom min SR-tid tog slut för några dagar sedan (jag är bara SR på värdekod!) så kan jag inte göra klart bron än! Åh nej IGEN! Varför händer allt mig? Lilla hjärtat, min Braveheart, håll ut! Jag kommer snart!

Svar: du kommer till skördebyggden genom att bygga klart bron, silvergladebyn är marknaden i och dit kommer du genom att göra uppdragen med bulldozern tror jag :) kram
Courtney Silverhill

2015-01-19 // 16:09:20

Åh! Har velat ha den hästen i åratal! Längtar så mycket tills jag kan köpa den! Btw.. jag älskar dina outfits! cx <3

Svar: Hoppas den blir din snart då! :) Tack tack <3
Courtney Silverhill

2015-04-07 // 15:12:11

hej Nemo jag har drömt om att köpa den hästen och att döpa den till firestorm min största dröm och att få spela med dig och älskar dig Nemo jag älskar också outfiten så fin/vacker

Svar: åh va roligt :) <3 tack!
Courtney Silverhill

2015-06-29 // 13:37:37

Hej Nemo <3 jätte söt häst c':kram

2015-08-28 // 21:49:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback