» солнцеглаз «

солнцеглаз - Suneye - Solöga
"Sunny"
 
 
Sunny är min första kalltiska fjording, en modig häst som tål det mesta. Han är en trygg häst med hjärtat på rätt ställe. Sunny är väldigt ung och därför inte färdigutbildad, men han gillar att arbeta och vill hela tiden göra rätt för personen som sitter på honom. Ibland går inte informationen hela vägen fram och då säger han ifrån, han har inte det bästa självförtroendet men jag tror att han med tiden kommer bli en riktig kämpe.
 
Sunny är level 15
 

 
Mer bilder:
 
 
 
 



» Liza

Din ena Fjording går inte ock klicka på då kommer bara Fireflame upp....

2015-03-23 // 21:33:32
» Liza

Det är en av mina favoritfärger av fjordingatna så skulle bli glad om du fixade det.

2015-03-29 // 11:12:25

Åååh...Älskar fjordingarna! :)
Men det är bara att jag int kan vara inne i dino...(jag har öppnat) Men jag älskar ALLA dina hästar , men Sunny borde väl ha en liten annan frissa? (Hihi!)
Tycker mer om Emlans mörkare Fjording! :-) //Kram! ;D

2015-07-29 // 12:55:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback