» Hotspot «

Hotspot eller "Laman" som jag kallar honom är en Andalusier fux på 12 år. Han är valack och totalt genom snäll mot allt och alla. Helt okomplicerad i all hantering, lastar i princip sig själv.
Trafiksäker, inga problem att rida ut ensam eller i grupp.

Egen motor, ärlig med vilja att alltid göra sitt bästa. Han är en av de tryggaste & snällaste hästarna jag äger.

Naturligt nyfiken och tycker mycket om andra hästar. Oftast ranghög i flock.
 
Hotspot är i level 15
 
 

 
Mer bilder
 
 
 
 
 
 



Vad fin han är! Varför kallar du honom "Laman"?

Svar: För att hans namn slutar på "Spot" Och jag brukade skojja om att han spottades som en lama :)
Courtney Silverhill

2015-01-13 // 17:05:13

Okej, fattade inte först, men nu gör jag det!

2015-01-14 // 16:10:55

Bra smeknamn ;)

2015-05-18 // 13:23:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback