» Tigereye "Tigerkatten" «

Tigereye är min vackra arabvalack. Han är en helt fantastisk häst som man inte kan se sig mätt på. Trots att det var utseendet jag lade märke till hos honom först så är hans personlighet det jag värdesätter mest hos honom nu. Han ger allt på banan och är väldigt svår att störa, han lägger fokus på det vi gör just nu och bryr sig inte så mycket om omgivningen. Det är för mig en viktig egenskap hos en häst. Han gör själ för sitt namn då han är otroligt smidig och lätt att ha o göra med på svåra omhoppningsbanor.
Jag tror att vi har många fina dagar att se fram emot tillsammans.
 
Tigerkatten är i level 15
 
 

 
Mer bilder:
 
 
 
 
 
 

 


Awww
Han är så söt <3
PS. Fint solo nummer XD

Svar: Hahah tack ;)
Courtney Silverhill

2014-03-04 // 22:42:39

Han är helt och hållet vackrast! <3

Svar: Tack för att du kommenterade, såg att ja måste uppdatera infon! Och jaa visst är han vacker :) <3
Courtney Silverhill

2014-04-18 // 15:28:36

Har också en sån, dom tar otroligt fina steg. Hur kom du på namnet TigerEye?

Svar: Jag vet inte riktigt, tror ja lyssnade på eye of the tiger haha :D
Courtney Silverhill

2014-05-28 // 18:48:41

hej Courtney inte för att störa dig eller men du har två flikar om tigereye och det står samma saker :3 men aja älskar dina hästar kan jag få alla :3

nej men skoja xD

2015-01-11 // 14:34:36

Hörru Nemo!!
Det där är min favorit arab! XD
Ska köpa den så fort jag har råd!
Har nån förslag på namn? :)
Breva mig i Sso om namn förslag , heter Veronika Turtlefoot i Sso! :)
Kram! :D

2015-07-29 // 12:39:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback