» Placerad i sneaky maraton «

Jag hann in till maratonet, det var nog det stressigaste jag gjort. Det var alltså som en levlingsrunda där vi inte fick gena utan springa på alla stora vägar och tävla mot varandra. Hade inte banan i huvudet men knep endå en 2a plats och är skit nöjd. Tog med mig Popstar då han har energin och viljan att vinna något sånt här. Vi failade och jag stannade till/red fel lite grann så samlade på mig en del extra tid haha.. Men är så nöjd! Vann gjorde Evelina Sture Silverknigt. Men jag gick om henne till o från, en riktig kamp ett tag ;)
 
Idag var det Felicia och Frida som höll i eventet :)
 
 
 
 

 
Ärevarv :')
 
 
 

 
 
 
 
 
 

 


Det var en riktigt kamp där i gröndal ;)

Svar: Mhm! ;)
Courtney Silverhill

2014-02-23 // 20:08:23

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback