» Klubbklädsel «

Jag älskar våran klubbklädsel, nu kom ju gula piken finally som jag längtat. Körde en liten twist och hade gulvitt till den. Så kan man byta mellan black & yellow och white & yellow. :) Vad tycker ni om det?
 
 
Tränset och sadeln är från förra årets påskuppdrag.
 
 
Hiss eller diss?
 



Alltså, måste bara hissa den för den vit/gula liknar mer en sommaroutfit medan den andra är mer för vintern!
Det är den känslan jag får! :p

Svar: Jamen så tänkte jag med! :D
Courtney Silverhill

2014-03-28 // 11:33:29

Nemo! DU måste hjälpa mig med designen på bloggen, snelaaaa? :'( Bilderna blir för små, Headern mini, och jag vill inte ha Dusty Rose temat egentligen utan jag vill ha Bokeh, men det vart också cepe för då syntes inte presentationen... ÅÅÅÅHH

Svar: Doris jag är sämst sämst sämst på designer haha :( Det är Eve som hjälpt mig med hela min design nämligen.. Du får flörta lite med henne kanske? ;) <3
Courtney Silverhill

2014-03-28 // 13:01:56

Hej!

Vart har du köpt den gula kappan och gula tränset?
Tack för svar!:)

Svar: Gula kappan finns i affären vid fiskaren och du mst börjat fiska för att kunna köpa det, det gula tränset finns i silveglade. Ett tips är att använda dig av denna sida när du gör outfits. http://starstable.bplaced.net/db/se/decorations.html
Courtney Silverhill

2014-09-26 // 20:44:05

hej!
jag har 2 frågor:)
1~ jag undrar om du har en gubbe på server 3 som heter Annabelle Darkrock, för att det är många som säger det och jag skulle vilja veta:)
2~ på den ''gamla'' outfiten till sneaky dragons undrar jag vart tränset är köpt asså det svarta + gråa + gul. undrar för att jag vill köpa den:)
// Amelia

Svar: Jag har INTE en gubbe på server 3 som heter Annabelle Darkrock. Vårt klubbträns finns i jarlaheim i butiken där uppe vid ged butiken tror ja :) Kram
Courtney Silverhill

2015-01-19 // 17:45:09

Vart köpte du den där sadeln??

2015-03-24 // 21:40:49

Hiss :D ♥

2015-07-08 // 11:04:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback