» Idag tar jag blogglefigt. «

Godmorgon hjärtan!
 
Idag kommer jag ta lite ledigt, ska strax gå upp och göra mig i ordning. Hela dagen är planerad med massa skojj inne i staden. Har verkligen ingen aning vart denna lördag kan sluta men jag har en känsla av att den inte kommer att tillbringas eller avslutas vid en dator. 
 
 
igår blev det idolkväll med mina bästa kill kompisar. Dock är jag så ointresserad av idol detta året och har inte hängt med ett skit heh.. Men det var mysigt iaf, tyckte helt rätt person åkte ut men diggade hennes namn Twyla. Stavas det så? Jaja vi får helt enkelt höras i morgon så får ni ha en underbar lördag med massa skojj eller mys.
 
Vem hejjar ni på i Idol föresten? 
 
 
Här har ni en ledtråd till vad jag ska hitta på idag:
 
 
Mini stockholm?! 
 


Hmmm idol. Har inte sett det så mycket men jag hejar på Josefin. Jag hejar på henne för att hon är snygg och sjöng en bra låt förra veckan hihi. Har inte sett så mycket på idol så jag går på snygghet och bra låtar :) puss ♥♥♡

2014-09-29 // 15:49:55

Kollar inte så mycket på idol men hejar på Josefin för hon var fin och hennes låt var fin och Herman nt dig för på riktigt menar jag det att jag hejar på Josefin för hennes fina låt :)

2014-09-29 // 21:22:48

Hermar inte Herman fail xD

2014-09-29 // 21:23:58

Kommentera inlägget här:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback